مسئول موکب حب‌الحسین (ع) سنگر خبر داد:

نقش‌آفرینی نوجوانان دهه نودی در کربلا

مسئول موکب حب‌الحسین (ع) سنگر با بیان اینکه خادمی برای زائران امام حسین (ع) افتخار بزرگی برای هر فرد است گفت: دختران و پسران نوجوان و دهه نودی در زمینه فعالیت فرهنگی در این موکب نقش‌آفرینی می‌کنند.

نقش‌آفرینی نوجوانان دهه نودی در کربلا

به گزارش هشت‌دی حسین خوشرو در گفتگو با هشت‌دی، گفت: خادمی برای زائران امام حسین (ع) افتخار بزرگی برای هر فرد است.

وی با بیان اینکه خادمی و تجربه این کار ارزشمند یک توفیق الهی است که سن‌وسال نمی‌شناسد افزود: دختران و پسران نوجوان و دهه نودی در زمینه فعالیت فرهنگی در این موکب نقش‌آفرینی می‌کنند.

مسئول موکب حب الحسین (ع) بخش سنگر با بیان اینکه این موکب در کربلا مستقر است تصریح کرد: موکب حب الحسین (ع) سنگر حدود ۶۰۰ نفر ظرفیت اسکان و پذیرایی از زوار اربعین را دارد.

خوشرو با اشاره به خدماتی که به زائرین در این موکب ارائه می‌شود گفت: اسکان، پذیرایی، شستشو و اتوکشیدن لباس همچنین خیاطی را از جمله خدماتی است که در این موکب ارائه می‌شود.

 وی تصریح کرد: خدمت به زائرین اربعین همه سختی‌ها را کم‌رنگ می‌کند و این نوع از خدمت سراسر اتفاق خوب و خاطره شیرین و دلنشین است.
خوشرو با بیان اینکه کربلا پر از خاطرات شیرین و خوب است و اصلاً اینجا خاطره بد پیدا نمی‌شود گفت: یکی از همین اتفاقات شیرین و به‌یادماندنی اتحاد و همدلی مسلمانان از سراسر جهان در سایه محبت و دوستی سید و سالار شهیدان است.

 مسئول موکب حب‌الحسین (ع) شهر سنگر با بیان اینکه حضور در پیاده‌روی اربعین عشق و ارادتی است که سن‌وسال ندارد، تأکید کرد: در طی سال‌های خادمی بارها شاهد حضور زائر کمتر از یک سال و همچنین زائران بالای ۸۰ سال بودم که به کربلا آمدند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه