دبیر ستاد اربعین گیلان خبر داد:

ثبت‌نام ۲۵ هزار گیلانی برای حضور در مراسم اربعین

 دبیر ستاد اربعین گیلان از ثبت‌نام ۲۵ هزار گیلانی برای مراسم اربعین خبر داد و گفت: در سامانه الکترونیکی اربعین اخبار و توصیه‌های سفر اربعین در اختیار زائران قرار می‌گیرد.

ثبت‌نام ۲۵ هزار گیلانی برای حضور در مراسم اربعین

به گزارش هشت‌دی، روح‌الله بخشی‌نژاد در گفتگو با خبرنگاران از ثبت‌نام بیش از ۲۵ هزار گیلانی برای حضور در مراسم اربعین حسینی در سامانه سماح خبر داد و گفت: بیش از ۲۳ هزار نفر با پرداخت حق بیمه، ثبت‌نام خود را قطعی کرده‌اند.

وی با اشاره به اطلاع‌رسانی بدون واسطه سامانه الکترونیکی ستاد اربعین گیلان به شهروندان استان، افزود: در این سامانه اطلاعیه‌ها، اخبار و اطلاعات سفر اربعین و توصیه‌های سفر اربعین در اختیار زائران قرار می‌گیرد.

دبیر ستاد اربعین گیلان با اشاره به هماهنگی‌های بین نهادها برای برگزاری مراسم اربعین حسینی، تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی گیلان امکانات خوبی را برای برگزاری مراسم اربعین تدارک دیده‌اند.

 وی با تأکید بر نقش دولت در تسهیل‌کردن برگزاری پیاده‌روی اربعین حسینی، گفت: برگزاری مردمی این مراسم، امکان سفر با هزینه‌های کمتر برای زائران و راه‌اندازی پارکینگ‌های مرزی برای خودروهای شخصی با پرداخت ۲۵ هزار تومان برای هر شبانه‌روز از دیگر امکانات رفاهی برای زائران اربعین حسینی است.

 بخشی‌نژاد همچنین از گیلانیان خواست تا نذورات و کمک‌های خود برای برگزاری مراسم اربعین حسینی را به موکب شهرستان خود و یا شماره‌حساب مواکب شهرستان‌ها که در سامانه الکترونیکی اربعین گیلان اعلام شده پرداخت کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه