نویسنده و روزنامه‌نگار گیلانی:

گیلان خبرنگار عرصه بحران ندارد

نویسنده و روزنامه‌نگار گیلانی با اشاره به اینکه گیلان استان حادثه‌خیزی است؛ اما در این عرصه خبرنگار نداریم، گفت: متأسفانه اداره کل ستاد بحران گیلان تاکنون از من نخواسته که اصول خبرنگاری بحران را تدریس کنم.

گیلان خبرنگار عرصه بحران ندارد

به گزارش هشت‌دی، مجید محمدپور عصر دوشنبه در نشست کتاب‌خوان به مناسبت تجلیل از خبرنگاران استان گیلان در سالن اجتماعات مرکز اسناد و کتابخانه ملی استان، با بیان اینکه نگارش کتاب اصول اولیه روزنامه‌نگاری تقریباً ۵ سال به طول انجامید گفت: این کتاب جنبه دانشگاهی دارد.

نویسنده و روزنامه‌نگار گیلانی با بیان اینکه این کتاب، بهترین کتاب در بین ۹ اثر منتشر شده من است افزود: فصل آخر مربوط به خبرنگاری در فضای مجازی است که در شرایط فعلی برای فعالان رسانه‌ای کاربرد دارد.

وی با اشاره به تأکیدات رهبری مبنی بر اینکه خبرنگاران افسران جنگ نرم هستند بیان کرد: اگر خبرنگاران بایدونبایدهای این کار را بدانند می‌توانند مؤثرتر عمل کنند.

محمدپور با اشاره به اینکه گیلان استان حادثه‌خیزی است؛ اما خبرنگار این عرصه نداریم خاطرنشان کرد: متأسفانه اداره کل ستاد بحران گیلان تاکنون از من نخواسته که اصول خبرنگاری بحران را تدریس کنم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه