مدیر نظارت دانشگاه علوم پزشکی گیلان خبر داد:

پلمب یک مرکز زیبایی غیرمجاز در رشت

مدیر نظارت و اعتباربخشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان از تعطیلی و پلمب یک مرکز زیبایی غیرمجاز در شهرستان رشت خبر داد: این مرکز زیبایی و مداخله در امور درمانی که تبلیغات برگزاری دوره‌های آموزشی غیرمجاز در فضای مجازی داشت و گواهی دوره آموزشی صادر می‌کرد.

پلمب یک مرکز زیبایی غیرمجاز در رشت

به گزارش هشت‌دی  سید رشید میرفلاح در گفتگو با خبرنگاران از تعطیلی و پلمب یک مرکز زیبایی غیرمجاز در شهرستان رشت خبر داد و گفت: این مرکز به دنبال گزارش‌های مردمی دریافتی در سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی و به علت نداشتن مجوز و برگزاری دوره‌های آموزشی پوست و زیبایی توسط فرد بدون صلاحیت پلمب شده است.

وی با بیان اینکه این مرکز زیبایی و مداخله در امور درمانی که تبلیغات برگزاری دوره‌های آموزشی غیرمجاز در فضای مجازی داشت و گواهی دوره آموزشی صادر می‌کرد ادامه داد: توسط کارشناسان این دانشگاه شناسایی و پلمب و پرونده جهت رسیدگی به‌نظام پزشکی ارجاع شد.

به گفته مدیر نظارت و اعتباربخشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان تمام کسانی که می‌خواهند به نحوی در حوزه‌های سلامت استان گیلان فعالیت کنند باید مجوزهای لازم برای انجام کارهای حوزه سلامت را داشته باشند و در غیر این صورت برابر قوانین و مقررات با آنها برخورد خواهد شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه