دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر گیلان:

رشد و بالندگی در گرو همکاری و مشارکت آحاد جامعه رقم می‌خورد

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر گیلان به‌مناسبت روز تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی پیامی صادر کرد. در بخشی از این پیام آمده است: در دنیای امروز رشد و بالندگی هر جامعه‌ای، در گرو همکاری و مشارکت آحاد آن جامعه رقم می‌خورد و درک اهمیت توسعه نهادهای مدنی و تشکل‌های غیردولتی منجر به مسئولیت‌پذیری اجتماعی شهروندان می‌شود.

رشد و بالندگی در گرو همکاری و مشارکت آحاد جامعه رقم می‌خورد

به گزارش هشت‌دی محمدعلی اباذری، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان گیلان به‌مناسبت روز تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی پیامی خطاب به مدیران سازمان‌های مردم‌نهاد استان صادر کرد.

در این پیام آمده است:

مدیران محترم سمن های استان
با سلام و احترام،
بی‌شک در دنیای امروز رشد و بالندگی هر جامعه‌ای، در گرو همکاری و مشارکت آحاد آن جامعه رقم می‌خورد و دولت‌های موفق، دولت‌هایی هستند که با درک اهمیت توسعه نهادهای مدنی و تشکل‌های غیردولتی، پایه اعتماد و مسئولیت‌پذیری اجتماعی را در دل شهروندان خود مستحکم می نمایند.

تشکل‌های اجتماعی به‌عنوان سازمان‌های مدنی که عموماً مطالبات و دغدغه‌های اجتماعی مردم را در قالب منسجم یافته پیگیری می‌نمایند نقش بسزایی در تسریع این امور و تحکیم اعتماد اجتماعی و همدلی آحاد مردم دارند، از این‌رو باور به مشارکت اجتماعی و سازمان‌های مردم نهاد در هر جامعه‌ای متضمن جامعه‌ای پویا و رو به تعالی می‌باشد.

اینجانب ضمن تبریک روز تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی، امیدوارم بهره‌گیری از ظرفیت اجتماعی که همواره مورد تأکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، ریاست محترم جمهور و دبیرکل محترم ستاد مبارزه با مواد مخدر است در اهم برنامه‌ها و اولویت‌های کشور قرار گرفته و مایه بالندگی و کاهش آسیب اجتماعی به‌خصوص اعتیاد در کشور گردد.

محمدعلی اباذری

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان گیلان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
سلام وعلیکم خدمت شما برادر بزرگوار حاج فرشید ابذری انشاالله در سایه توجهات امام زمان همیشه برقرار و پایدار.باشید
در حاشیه