مدیرکل سابق صدا و سیمای مرکز گیلان:

صداوسیما در تعامل با نهادهای مختلف اقدامات مؤثری در دوران کرونا انجام داد

مدیرکل سابق صداوسیمای مرکز گیلان، گفت: در دوران شیوع ویروس کرونا و دگردیسی سازمان برای کمک و تعامل با نهادهای مختلف اقدامات مؤثری صورت گرفت و ساخت صد‌ها دقیقه برنامه با شیوه‌های ابتکاری جدید از بخش کودک تا خبر و امور فرهنگی انجام شد.

صداوسیما در تعامل با نهادهای مختلف اقدامات مؤثری در دوران کرونا انجام داد

به گزارش هشت‌دی محمدباقر باقرزاده در آیین تودیع و معارفه مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان، اظهار کرد: چند صباحی توفیق خدمت در این عرصه خطیر و مغتنم نصیب بنده شد تا در راستای خدمت‌گذاری و تلاش برای تحقق میراث گرانبهای امام و آرمان‌های شهدا گام بردارم.

وی به طول دوران خدمتش در این عرصه اشاره کرد و گفت: حدود ۲۵ سال از عمرم را در راه خدمت در این عرصه گذراندم‌ و از رده‌های پایین در بخش‌های گوناگون سازمان فعالیت نمودم تا امروز که در این جایگاه در خدمت شما هستم.

مدیرکل سابق صداوسیمای مرکز گیلان تصریح کرد: در هر جایگاهی با حسن خلق و مردم‌داری برای کشورم توفیق خدمت داشتم و قضاوت با مردم و خدای متعال خواهد بود و ضمن قدردانی از تمام مدیران گذشته، آرزوی توفیق برای مدیریت جدید را دارم.

باقرزاده به شرح عملکرد خویش در دوران مسئولیتش پرداخت و گفت: در دوران شیوع ویروس کرونا و دگردیسی سازمان برای کمک و تعامل با نهادهای مختلف اقدامات مؤثری صورت گرفت، ساخت صد‌ها دقیقه برنامه با شیوه‌های ابتکاری جدید از بخش کودک تا خبر و امور فرهنگی، تولید نخستین گزارش خبری سازمان‌ها از بخش ICU توسط خبرنگار واحد خبر گیلان برای اولین بار در سطح کشور ، ساخت ۵۰۰ قسمت سریال طنز شبانه، سریال «ابر می‌بارد» که توسط صدا و سیمای مرکز گیلان با نمایش گوشه‌ای از اتفاقات و تلخی‌های دوران کرونا تولید و پخش شد، مستند هزار قسمتی زندگینامه شهدا که حدود ۷۰۰ قسمت از آن تولید شده است، مستند گیلان جان که از شبکه‌های سراسری نیز پخش شد، انعکاس رزمایش‌های مختلف بر روی آنتن زنده، تعظیم شعائر دینی و … گوشه‌ای از این تولیدات است.

مدیرکل سابق صداوسیمای مرکز گیلان در پایان خاطرنشان کرد: زمان خدمتگذاری و مسئولیت در چشم به‌هم‌زدنی به پایان رسید لذا در همین فرصت کوتاه تمام تلاشم را در راه خدمت به مردم و نظام مبذول داشتم و همچنین برای آقای ربانی که هم در حوزه علوم حوزوی و دانشگاهی خبره هستند آرزوی توفیق دارم.

به گزارش هشت‌دی در پایان این مراسم از تلاش‌های محمدباقر باقرزاده تقدیر و تقی ربانی به‌عنوان مدیرکل جدید صداوسیمای مرکز گیلان معارفه شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه