ملت درباره سرنوشت سهمیه بنزین هم نامحرم هستند؟!

چرا دولت در سال “همدلی و همزبانی”، نسبت به بی خبرنگهداشتن مردم در مسایل مختلف عزم خود را جزم نموده است؟

ملت درباره سرنوشت سهمیه بنزین هم نامحرم هستند؟!

روز اول خردادماه سال جاری، زمانی که رانندگان خودروها به جایگاه های ارایه سوخت مراجعه کردند، مشاهده نمودند که کارت بنزین آنها شارژ نشده و از همینجا، معمای بزرگ و البته بی پاسخ در اذهان عمومی شکل گرفت.

به گزارش هشت دی نیوز به نقل از خیبر آنلاین، عدم اعلام قبلی از سوی دولت مبنی بر شارژنکردن کارت های سوخت و بی خبر نگهداشتن مردم در موضوعات مختلف از سوی مدعیان “تدبیر و امید” به یک رویه تبدیل شده است.

براساس این گزارش، از صبح اول خرداد، شایعات مختلفی درباره تصمیم دولت درباره بنزین مطرح شد که با توجه به سکوت مسئولان دولتی و دادن وعده به روزهای آتی، بر حجم آنها افزوده گردید.

یکی از مسئولان از تصمیم دولت یازدهم ظرف ۴۸ ساعت آینده گفت و دیگری، از احتمال شارژ مجدد خبر داد و در این بین، بیژن زنگنه وزیر نفت، اعلام کرد “برای مشخص شدن تکلیف سهمیه بنزین ۷۰۰ تومانی همه تا آخر هفته صبر کنند”! او البته در پاسخ به سوالی مبنی بر احتمال حذف بنزین ۷۰۰ تومانی گفت: “همه گزینه ها روی میز است”!

طی مدت اخیر، این چندمین بار است که ملت از سوی دولت در بی خبری قرار گرفته و دچار شوک شده اند. ماجرای حذف بی سروصدای یارانه نقدی تعدادی از افراد و عدم انتشار “فکت شیت” ایرانی پیرامون مذاکرات هسته ای و بی خبرنگهداشتن مردم در این باره، مصادیقی از این دست بوده اند.

اینک در ذهن افکار عمومی سوالات پرشماری شکل گرفته که در پی یافتن پاسخی برای آن هستند:

آیا دولت ابتدا خدمتی به مردم را متوقف می کند و بعد درباره نحوه اطلاع رسانی و مراحل بعدی آن تصمیم می گیرد؟

چرا دولت در سال “همدلی و همزبانی”، نسبت به بی خبرنگهداشتن مردم در مسایل مختلف عزم خود را جزم نموده است؟

این روند نامحرم پنداری ملت از سوی دولت تا کجا ادامه پیدا خواهد کرد؟

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه