معاون نیروی انسانی نیروی دریایی کشور:

سوء‌برداشت‌ها و فرافکنی‌های انجام شده از مصاحبه‌ام علیه ملوان را تکذیب می‌کنم

معاون نیروی انسانی نیروی دریایی کشور با اشاره به مصاحبه‌ای در خصوص باشگاه ملوان که واکنش‌های بسیاری را برانگیخته بود، گفت: برخی سوءبرداشت‌ها و فرافکنی‌های انجام شده بعد از مصاحبه را تکذیب می‌کنم؛ هدف نداجا ایجاد ثبات و آرامش در تیم ریشه‌دار ملوان است و این امر نیز قطعاً ادامه خواهد یافت.

سوء‌برداشت‌ها و فرافکنی‌های انجام شده از مصاحبه‌ام علیه ملوان را تکذیب می‌کنم

به گزارش هشت‌دی، محمد سلطان‌آبادی معاون نیروی انسانی نیروی دریایی کشور که پیش‌ازاین در مصاحبه‌ای با مطرح‌کردن موضوعاتی در خصوص باشگاه ملوان واکنش‌های بسیاری را برانگیخته بود در مصاحبه با جمعی از خبرنگاران برخی سوءبرداشت‌ها و فرافکنی‌های انجام شده بعد از آن مصاحبه را تکذیب کرد.

اطلاعات درستی از انزلی به من ندادند!

 وی گفت: در مصاحبه تاریخ دهم خرداد بنده با خبر ورزشی مطالبی عنوان شده که برخی از آنها صحبت‌های بنده نمی‌باشد و همچنین موضع رسمی از طرف نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران نیست و اطلاعاتی که از بندر انزلی به من رسید درست نبود.

چیزی به نام پاداش صدمیلیاردی بیان نشده!

 محمد سلطان‌آبادی اضافه کرد: مطالب بیان شده در خصوص پاداش صدمیلیاردی آقای دکتر دنیامالی از سوی بنده بیان نشده است.

حضور نماینده انزلی برای گرفتن عکس تبلیغاتی را تکذیب می‌کنم!

 سلطان‌آبادی در ادامه بیان کرد: بیان این مطلب که حضور جناب آقای دکتر دنیامالی در جشن صعود به لیگ برتر تیم فوتبال ملوان بندر انزلی برای گرفتن چندین عکس تبلیغاتی بوده مطلبی است که توسط بنده بیان نشده و کذب است و تلاش‌های بی‌وقفه هم در راستای ثبات باشگاه ملوان و هم بازسازی و تأمین زیرساخت‌های انجام بازی برای این باشگاه کاملاً مشهود و قابل‌احترام می‌باشد.

هدف نداجا ایجاد آرامش و ثبات در تیم است

 سلطان‌آبادی در آخر با شفاف‌سازی برخی سو برداشت‌ها در مصاحبه اخیر خود گفت: همان‌طور که در طول چهل سال گذشته این امر تکرار شده، هدف نداجا ایجاد ثبات و آرامش در تیم ریشه‌دار ملوان است و این امر نیز قطعاً ادامه خواهد یافت، تمامی مجموعه نیروی دریایی از مهدی تارتار و سایر کادر فنی حمایت قاطع و لازم را خواهیم کرد و بدون تردید در جذب بازیکنان سرباز و پشتیبانی در کنار تیم خواهیم بود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه