تاریخ‌ساز از پرسپولیس به ملوان می‌رود؟

رقابت ۲ «جلال» برای هدایت انزلیچی‌ها

گفته می‌شود ملوانی‌ها از سید جلال حسینی برنامه خواسته‌اند تا هدایت این تیم را بر عهده گیرد.

رقابت ۲ «جلال» برای هدایت انزلیچی‌ها

به گزارش هشت‌دی ملوان پس از چند سال حضور در لیگ یک با درایت مازیار زارع نه‌تنها به لیگ برتر صعود کرد، بلکه موفق شد در نخستین سال حضور دوباره عملکرد خوبی هم داشته باشد. این تیم با متوقف کردن سپاهان، راه را برای قهرمانی پرسپولیس باز کرد.

اما مازیار زارع که معمار ملوان نوین فوتبال ایران بوده، از مدتی قبل اعلام کرد دیگر به کار در تیم اول گیلان ادامه نمی‌دهد و با پایان فصل، قید نیمکت را خواهد زد. به نظر می‌رسد رایزنی‌ها هم فایده‌ای نداشته و مازیار اصرار به قطع همکاری دارد.

در همین رابطه اما جالب است بدانید که ملوانی‌ها از سید جلال حسینی برنامه خواسته‌اند تا هدایت این تیم را بر عهده گیرد. سید جلال که رکورددار قهرمانی در فوتبال ایران است، این فصل در کنار یحیی گل‌محمدی به‌عنوان دستیار حضور داشت و اتفاقاً موفق شد ۳ جام دیگر را به ویترین افتخاراتش اضافه کند.

او به اطرافیانش گفته به‌هرحال باید مربی‌گری را از جایی شروع کنم و چه‌بهتر که از این پیشنهاد خوب ملوان نهایت استفاده را ببرم و از لیگ برتر آغاز کنم.

همچنین گفته می شود جلال رافخایی گزینه آلترناتیو سید جلال است که در صورت عدم توافق ملوان و اسطوره پرسپولیس، شانس زیادی برای هدایت قوهای انزلی خواهد داشت.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه