فرماندار رودسر خواستارشد:

فراهم شدن زمینه لازم برای ورود بخش خصوصی به طرح سلامت دریا

فرماندار رودسر بابیان اینکه برای راه‌اندازی یک طرح سلامت دریا هزینه‌ای بیش از یک میلیارد تومان نیاز است گفت: شهرداری‌ها زمینه و انگیزه لازم را برای ورود بخش خصوصی در این عرصه فراهم کنند.

فراهم شدن زمینه لازم برای ورود بخش خصوصی به طرح سلامت دریا

به گزارش هشت‌دی محمد رضا شهاب‌زاده در نشست ستاد ساماندهی سواحل با اشاره به اینکه رودسر دارای ۴۵ کیلومتر نوار ساحلی است، اظهار کرد: مطمئناً با تغییر ساختار و رویکرد بهتر می‌توان طرح سلامت دریا را اجرا و مدیریت کرد.

وی بابیان اینکه در شرایط کنونی برای راه‌اندازی یک طرح سلامت دریا هزینه‌ای بیش از یک میلیارد تومان نیاز است، افزود: شهرداری‌ها زمینه و انگیزه لازم را برای ورود بخش خصوصی در این عرصه فراهم کنند.

فرماندار رودسر با تاکید بر اینکه هدف ما در اجرای طرح سلامت دریا استفاده بهینه از این موهبت الهی است، اضافه کرد: ما موظفیم زمینه استفاده صحیح از دریا را برای مسافران و گردشگران مهیا کنیم لذا برای تحقق این امر می‌بایست امکانات زیر ساختی نیز فراهم شود.

شهاب‌زاده با اشاره به اینکه سال گذشته ۱۱ نفر در این شهرستان خارج از طرح سلامت دریا جان خود را از دست دادند، تصریح کرد: تمام تلاش‌ها باید بر این اصل استوار باشد که اجازه ندهیم جان مسافران و گردشگران در سواحل به خطر بیفتد لذا استقرار منجیان غریق در تمامی نوار ساحلی مورد تاکید است.

فرماندار رودسر بر ضرورت تغییر ساختاری در طرح سلامت دریا تاکید کرد و گفت: اجرای فعالیت‌های مؤثر با رویکرد تلفیقی همراه با نظارت مستمر نیز باید مورد توجه همه دستگاه‌ها قرار گیرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه