اختتامیه جشنواره قرآن وعترت ۳۱ اردیبهشت دردهکده ساحلی انزلی برگزار می شود

رئیس دانشگاه بنت الهدی صدر رشت گفت: اختتامیه جشنواره قرآن وعترت ۳۱ اردیبهشت دردهکده ساحلی انزلی برگزار می شود.

اختتامیه جشنواره قرآن وعترت ۳۱ اردیبهشت دردهکده ساحلی انزلی برگزار می شود

به گزارش خبرنگار هشت دی نیوز، رئیس دانشگاه بنت الهدی صدر رشت از برگزاریِ بیست وپنجمین جشنواره قرآن وعترت در دانشگاه بنت الهدی صدر رشت خبر داد وگفت: اختتامیه جشنواره ۳۱ اردیبهشت ماه دردهکده ساحلی بندر انزلی برگزار می شود.

خدیجه گلین مقدم در نشست خبری به مناسبت برگزاری بیست وپنجمین جشنواره قرآن و عترت دانشجو معلمان خواهر دانشگاه فرهنگیان رشت اظهارکرد: برگزاری بخش قرآن وعترتِ این جشنواره فرهنگی و هنری به دانشگاه فرهنگیان بنت الهدی رشت واگذار شده است.

وی با ابراز امیدواری از اینکه بتوانیم ازقرآن کمک بگیریم، افزود: برای برگزاری این جشنواره چندین کمیته تشکیل دادیم که کمیته های تبلیغات وروابط عمومی، پشتیبانی ومالی، فنی و نظارت ازجمله این کمیته هاست.

رئیس دانشگاه بنت الهدی رشت با اشاره به اینکه دانشگاه فرهنگیان رشت به صورت قابل توجهی بازشناسی شده است، گفت: برای برگزاری این جشنواره سعی کردیم که از پتانسیل های استان استفاده کنیم وبه همین دلیل یک جلسه با خیرین داشتیم و مکان هایی برای برگزاری نمایشگاه صنایع دستی،  سوغات گیلان و عفاف و حجاب در اختیارشان قرار دادیم.

گلین مقدم با اعلام اینکه این جشنواره از روز ۲۹ اردیبهشت آغازمی شود، بیان کرد: اختتامیه جشنواره ۳۱ اردیبهشت ماه دردهکده ساحلی بندر انزلی برگزار می شود و ازتمامی مسئولان  استان و نماینده ولی فقیه در گیلان برای شرکت در اختتامیه دعوت کرده ایم.

وی افزود: امروز شروع پذیرش دانشجویان برای برگزاری مسابقه بود و فردا مسابقه شفاهی در۵ رشته، هشت صبح ومسابقه کتبی در۶ رشته، ده صبح برگزار می شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه