گردشگران داخلی و خارجی در گیلان فضای امنی را تجربه می‌کنند

فرمانده انتظامی گیلان گفت: با ایجاد ظرفیت‌سازی لازم و براساس تعالیم دینی در طرح‌های سلامت می‌توان برای گردشگران داخلی و خارجی فضایی سالم و امن بدون ناهنجاری فراهم کرد.

گردشگران داخلی و خارجی در گیلان فضای امنی را تجربه می‌کنند

به گزارش هشت دی نیوز به نقل از فارس، ابراهیم قائدرحمتی بعد از ظهر دیروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی این شهرستان در سالن شهید آوینی اداره ارشاد رودسر، اظهار کرد: مسئولیت و ماموریت‌های نیروی انتظامی در راستای ایجاد امنیت و آرامش و حفظ ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی در جامعه است.

وی افزود: جنگ مردم ایران بر سر حفظ ارزش‌های ایران اسلامی همچنان ادامه دارد و پایان نگرفته است.

فرمانده انتظامی گیلان ادامه داد: جنگ استکبار با ایران بر سر از دست دادن منافعی است که با ارزش‌های ما مغایرت دارد و وظیفه خادمان نظام به‌ویژه نیروی انتظامی در کنار دیگر دستگاه‌ها، حفظ امنیت کشور است.

وی با بیان اینکه تلاش دشمنان ما کمرنگ شدن ارزش‌های نظام اسلامی است، خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب به صورت‌های مختلف و جدید به خباثت خود ادامه می‌دهند و وظیفه ما شناخت شیوه‌های دشمنی آنها است تا ناخواسته در راستای محقق شدن خواسته‌های آنها گام برنداریم.

قائدرحمتی آشوب امروز در کشورهای منطقه خاورمیانه را به دلیل نبود وحدت و انسجام حاصل از وجود قدرت ولایت و رهبری دانست و گفت: شعار ایران اسلامی استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است که به لطف خداوند آزادی مردم ایران به رهبری امام راحل (ره) محقق شد.

وی ادامه داد: برای داشتن استقلال و رسیدن به خودکفایی در تمام زمینه‌ها نیازمند توجه به تولیدات داخلی، تلاش مضاعف با اتحاد و همدلی هستیم تا بتوانیم در عرصه‌های بین‌المللی سربلندتر ظاهر شویم.

فرمانده انتظامی گیلان به قدرت ایران در جهان اشاره کرد و یادآور شد: ایران امروز توانسته به عنوان یک طرف معادلات سیاسی در جهان تاثیرگذار باشد.

وی یادآور شد: رمز پیروزی انقلاب اسلامی ایران در حفظ فرهنگ عاشورای حسینی بود که و تلاش دشمنان با تمام حیله‌ها دور کردن مسلمانان ایران از این فرهنگ است.

قائدرحمتی با اشاره به فرا رسیدن ایام تعطیلات تابستانی و اجرای طرح سلامت دریا در سواحل گیلان گفت: با ایجاد ظرفیت‌سازی لازم و تمام امکانات، تجهیزات و خدمات و براساس تعالیم دینی در طرح‌های سلامت می‌توان برای گردشگران داخلی و خارجی فضایی سالم و امن بدون ناهنجاری فراهم کرد.

فرمانده انتظامی گیلان با تصریح بر اینکه اسلام با شادی و سرور مردم مخالف نیست، خاطرنشان کرد: هر قدر رونق اقتصادی و آرامش در جامعه فراهم شود در واقع امنیت بیشتری فراهم می‌‌آید.

وی خمودگی، تنگناهای اقتصادی و بیکاری را نقطه مقابل امنیت در جامعه برشمرد و تصریح کرد: برای فراهم کردن نظم و امنیت بیشتر در جامعه نیازمند همکاری و همدلی تمام دستگاه‌ها و مردم هستیم.

قائدرحمتی به پیش‌رو بودن انتخابات نمایندگی مجلس و خبرگان رهبری اشاره کرد و افزود: دشمنان انقلاب درصدد ایجاد تفرقه و چنددستگی در کشور هستند و اتحاد و همدلی مردم با دولت و بالعکس عینیت بخشیدن به مفهوم «وحدت کلمه» است که مورد تاکید امام راحل (ره) بود.

وی امنیت ایران در جهان را بی‌نظیر خواند و گفت: امنیت گیلان به‌ویژه رودسر به دلیل وجود مردم ولایت‌مدار و تلاش‌های نیروی انتظامی خوب است که برای ارتقای این امنیت نیازمند تلاش بیشتر هستیم.

فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به اینکه صداقت کردار و امانت‌داری در پلیس موجب اطمینان بیشتر در مردم می‌شود، خاطرنشان کرد: جلب اعتماد مردم موجب جلب مشارکت آنها با پلیس و در نتیجه این مشارکت امنیت پایدار منطقه فراهم می‌شود.

به گزارش فارس، در پایان این مراسم «رمضان پورقاسم» به عنوان فرمانده جدید انتظامی رودسر معرفی و از تلاش «شعبان پایمرد» قدردانی شد.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه