فسیل و گذر از صد میلیارد!

فیلم سینمایی «فسیل» با فروشی ۱۷ میلیاردی به عدد ۱۱۴ میلیارد تومان و صدر جدول رسید.

فسیل و گذر از صد میلیارد!

به گزارش هشت‌دی، کانال سینما ایده‌آل درخصوص فیلم سینمایی فسیل متن زیر را منتشر کرد: همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد، «فسیل» این هفته هم در صدر جدول قرار گرفته و با فروشی ۱۷ میلیاردی به عدد ۱۱۴ میلیارد تومان رسید. در رده‌های بعدی و با فاصله بسیار، «سه کام حبس» ساخته سامان سالور قرار گرفته که در این هفته ۳ میلیارد تومان فروخته و به مرز ۶/۵ میلیارد رسید که با توجه به فضای فیلم و تلخی‌ای که در آن به چشم می‌خورد، فروشی قابل توجه به نظر می‌رسد.

«آهنگ دو نفره» نخستین ساخته سینمایی آرزو ارزانش نیز با ۱/۷ میلیارد تومان فروش از عدد ۴ میلیارد تومان عبور کرد. «جنگ جهانی سوم» ساخته هومن سیدی و «ملاقات خصوصی» به کارگردانی امید شمس هر دو طی یک هفته ۱ میلیارد تومان فروخته و به ترتیب مرز ۵ و ۲۹ میلیارد تومان را پشت سر گذاشتند. «بخارست» هم که دیگر روزهای پایانی اکرانش را می‌گذراند، نیم میلیارد فروخته و به عدد ۵۴ میلیارد نزدیک شد و «غریب» ساخته محمدحسین لطیفی در هفته گذشته هشتصد میلیون تومان فروخته و به مجموع ۹ میلیارد رسید. «دسته دختران» به کارگردانی منیر قیدی هم پس از پخش تیزرهای تلویزیونی‌اش از فروش بیشتری برخوردار شده و به مرز ۲ میلیارد تومان رسید.

«بابا سیبیلو» ساخته ادوین خاچیکیان نیز با وجود برخورداری از سالن‌های اندک و اکران در سانس‌های به اصطلاح مرده، سرانجام میلیاردی شده و از ۱ میلیارد تومان فروش عبور کرد که در نوع خود جالب به‌نظر می‌رسد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه