تجلیل از ۲۰۰ کارگر شهرداری آستارا + تصاویر

۲۰۰ نفر از کارگران شهرداری آستارا به مناسبت روز جهانی کار و کارگر طی آیینی در محل سالن اجتماعات شهرداری آستارا با حضور مسئولان شهرستان تجلیل شدند.

تجلیل از ۲۰۰ کارگر شهرداری آستارا + تصاویر

به گزارش هشت‌دی، عنایت رضایی‌پور در این آیین با بیان اینکه کارگران از ارزش و جایگاه خاصی در نزد خداوند و ائمه اطهار(ع) برخوردار هستند، اظهار کرد: کارگران نقش عمده ای را در پویایی اقتصاد کشور بر عهده دار دارند.

وی زیباسازی و پاکیزه بودن سطح خیابان‌ها، معابر، پارک‌ها و فضاهای سبز آستارا را مرهون فعالیت‌های شبانه‌روزی کارگران عنوان کرد و افزود: کار کارگران خدمات شهری بسیار ارزشمند بوده و مردم قدردان خدمات آنان هستند و در سایه خدمات این قشر، این شهر پاکیزه است.

فرماندار آستارا با قدردانی از زحمات کارگران شهرداری شهرستان تصریح کرد: کارگران برای کسب روزی حلال و ارائه خدمات به مردم تلاش می‌کنند و مسئولان باید قدردان آنان بوده و به این قشر تلاشگر و زحمتکش افتخار کنند.

رضایی‌پور با بیان اینکه ارزش عمل کارگران با هیچ سخنی قابل جبران نیست، گفت: تجلیل از قشر زحمت‌کش و تلاشگر کارگران، رسالتی بر دوش مجموعه مدیریت شهری است.

میثم الوان پور، شهردار آستارا نیز در این آیین با اشاره به اینکه کارگران دلسوز شهرداری در تمامی بخش‌های خدماتی و شهری در سخت ترین زمان‌ها و مکان‌ها فعال هستند، عنوان کرد: کارگران زیربنای توسعه اقتصادی در جوامع بشری هستند و کار جوهره زندگی این قشر پرتلاش جامعه است.

وی با اشاره به نقش تاثیرگذار کارگران در پیشبرد اهداف عمران شهری و خدمات رسانی به شهروندان خاطرنشان کرد: کارگران مهم ترین منابع انسانی هر سازمانی به ویژه شهرداری هستند.

در این آیین ۲۰۰ کارگر بخش های مختلف خدماتی، فضای سبز و چندین بخش دیگر شهرداری آستارا مورد تجلیل قرار گرفتند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه