مالک مستعفی باشگاه چوکا تالش:

غیر از من ۵۰ نفر ادعای مالکیت باشگاه چوکا را داشتند!

مالک مستعفی باشگاه چوکا تالش گفت: غیر از من ۵۰ نفر ادعای مالکیت باشگاه چوکا را داشتند و بنده فقط هزینه می‌کردم، اصلاً هم مشخص نبود مالکیتی برایم وجود خواهد داشت یا خیر.

غیر از من ۵۰ نفر ادعای مالکیت باشگاه چوکا را داشتند!

به گزارش هشت‌دی امید قهوه پس از انصراف از مالکیت باشگاه چوکا تالش با اشاره به اینکه ما تیم را از هیئت فوتبال تحویل گرفتیم اما مالکیت و پروانه باشگاه به نام اشخاص دیگری ثبت شده است، اظهار کرد: غیر از من ۵۰ نفر ادعای مالکیت باشگاه چوکا را داشتند و بنده فقط هزینه می‌کردم، اصلاً هم مشخص نبود مالکیتی برایم وجود خواهد داشت یا خیر به همین خاطر انصراف دادم.

وی در ادامه افزود: تقریبا حدود ۴ میلیارد هزینه شده است، طبق قولی که به بنده دادند، گفتند شخص دیگری بیاید تیم را بخرد از او می‌گیریم و  این هزینه را پس می‌دهیم.

مالک مستعفی باشگاه چوکا تالش تصریح کرد: گاهی می‌گویند توان تیم‌داری ندارم اما مگر تا پایان فصل چقدر هزینه مانده که من از عهده آن برنیایم؟ توان و پشتوانه مالی داشته باشم یا نداشته باشم ۵ بازی مانده و نهایتا چیزی حدود ۱/۵ میلیارد هزینه می‌شود که پولی نیست. شما استعلام حساب و دارایی‌های من را بگیرید و ببینید متوجه می‌شوید که توانی دارم یا نه، همه این‌ها حرف و شایعه است.

بیانیه امید قهوه به هیات فوتبال؛

بسمه تعالی

ریاست محترم هیات فوتبال تالش
با عرض سلام و ادب

به استحضار می‌رساند با توجه به استعلامات دریافتی از فدراسیون فوتبال و هیات فوتبال استان بر شبهه‌دار بودن و عدم مالکیت بنده در باشگاه چوکا تالش و بلاتکلیفی در این امر و عدم شفافیت در بدهی‌های پیشین باشگاه، لذا اینجانب امید قهوه استعفا خود را صراحتاً اعلام نموده و جهت پیگیری کلیه هزینه‌کرد از حساب شخصی اینجانب در باشگاه چوکا به مراجع قضایی مراجعه می‌نمایم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه