مظلومیت امروز شما ، هزینه ی ایمان شما است

مظلومیت امروز شما ، هزینه ی ایمان شما است. این راه به انتخاب شما بود و فراز و نشیب آن نیز بسیار زیاد است. راهی که برگزیده اید ، راهی است که شما را به یکی از دو بهترین می رساند‌ ، یا شهید می شوید و یا بر دشمن پیروز.

مظلومیت امروز شما ، هزینه ی ایمان شما است

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد رشت در طی بیانیه ای رفتار حکومت عربستان سعودی را محکوم نمودند. متن بیانیه به شرح زیر می باشد.

بسم رب الشهداء و الصدیقین

سقوط آل سعود

گسترش موج بیداری اسلامی و قیام ملت ها برای بازپس گرفتن زمام امور خود از چنگال نا اهلان ، آن ها را وادار کرده تا به هر قیمتی ولو کودک کشی و جلوگیری از کمک رسانی به مردم بی پناه ، مانع از دست رفتن منافع خود شوند. اتفاقاتی که امروز ، به مدت یک ماه و نیم بر یمن می گذرد ، جلوه ای از مصائبی است که در طول تاریخ چون شعله ای بر بیرق حقگرایی افتاده است. حقگرایی ، ظلم ستیزی و استقلال طلبی ملت ها ، همیشه خشم جائران را پیشه ی رفتارشان کرده تا هرگونه تهدید که متوجه استعمار و تسلط آنانشود را به وحشی گری پاسخ گوید.این تاوانی است که باید اهل بیداری ، به جرم آگاه بودن و فهمیدن بپردازند. اما آن هنگام که به حقانیت وعده های الهی فکر می کنند ، یاد می آورند وعده ای را که بشارت به برتری و وراثت مستضعفان و صالحان داده است.

حاکمان نا لایق ، همیشه یا از سر جهل ، یا بی لایقتی و یا سر سپردگی ملت های خود را در معرض منفعت طلبی بیگانگان قرار می دهند. امروز نیز ،‌ مزدوران آمریکایی-اسرائیلی رژیم سعودی ، خویشتن را به دام جهالت و بی کفایتی و سرسپردگی خویش انداخته اند .طبل رسوایی سفاکان همیشه به دستان خودشان و اهلشان نواخته شده است .به راستی چه دلیلی برای نمایان ساختن چهره ی کریه یزید و یزیدیان درطول تاریخ ، گواه تر از کربلا هایی است که ایشان به راه انداخته اند؟به راستی چه امری بهتر از جنایات خودشان ، سرسپردگی و خیانتشان را آشکار می کند؟به راستی چه راهی برای برملا کردن قصاوت و بی رحمی ، بهتر از کودک کشی ها و ضعیف کشی های خودشان است؟ به راستی چه راهی برای بیان خیانت این خاندان ، بهتر از همین جنایاتی است که این قوم در حق ملت های مسلمان بحرین ، عراق ، فلسطین ، مصر و اکنون یمن روا داشته است؟چه حجتی بهتر از کلام خمینی کبیر (ره)که فرمود : «…اگر می‏خواستیم پرده از چهره کریه دست نشاندگان آمریکا برداریم و ثابت کنیم که فرقى بین محمدرضاخان و صدام امریکایى و سران حکومت مرتجع عربستان در اسلام زدایى و مخالفتشان با قرآن نیست و همه نوکر امریکا هستند و مأمور خراب کردن مسجد و محراب و مسئول خاموش نمودن شعله فریاد حق طلبانه ملتها، باز به این زیبایى میسر نمی‏گردید…»

شیوخ مدعی در سرتاسر جامعه ی اسلامی باید بگویند که تا کنون برای رهایی از یوغ زورگویان ، برای خود و دیگران چه کرده اند . باید بگویند که با چه معادله ای ، وضعیت فعلی مسلمین را حل می کنند.کودک کشی ها ، خراب کردن بیمارستان ها و تاسیسات ضروری ، آواره کردن مردمان غیر نظامی و بی گناه توسط به قول خودشان «خادم الحرمین» را بر مبنای کدام آیه ی قرآن و کدام سیره ی نبوی (ص ) می دانند.آیا زمان آن نرسیده است که مسلمانان فکری به حال قبله گاه خود کنند؟ آیا خوشایند ماست که خائن ترین به مسلمانان ، خادم حرم الله و حرم رسول الله لقب بگیرد؟ آیا نباید پیشتر از این ها به ندای امام راحل (رض) که فرموده بود : «در هر صورت آل سعود براى تصدى امور کعبه و حج لیاقت نداشته و علما و مسلمانان و روشنفکران باید چاره‏اى بیندیشند» ،به فکر چاره می بودید؟

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت ، هم نوا با سایر اقشار ملت آزادی خواه ایران اسلامی ،این نسل کشی خاندان خودفروش سعودی را محکوم کرده و به ایشان توصیه می کند که حال که با این اقدامات شنیع، نام خود را به آل « سقوط » تغییرداده اند، به فکر این باشند که بیش از این آه انسان های بی گناه را به جان خود نخریده و بر دنائت خود نیفزایید. همچنین از مسئولین جمهوری اسلامی ایران انتظار می رود در راستای حمایت همه جانبه از مردم بی دفاع یمن ، ضمن پشتیبانی مادی ، جبهه ی آگاهان عالم را برای روشنگری نسبت به این اقدام و همچنین بی خاصیتی همیشگی سازمان ملل متحد بسیج کند تا شاید تحت فشار افکار عمومی ، اقدامی حداقلی برای جلوگیری از ادامه ی جنایات آمریکایی- سعودی، صورت پذیرد.

و اما شما ای برادران و خواهران یمنی!

مظلومیت امروز شما ، هزینه ی ایمان شما است. این راه به انتخاب شما بود و فراز و نشیب آن نیز بسیار زیاد است. راهی که برگزیده اید ، راهی است که شما را به یکی از دو بهترین می رساند‌ ، یا شهید می شوید و یا بر دشمن پیروز . مقاومت امروز شما ، ما را یاد ایثارگری های پدرانمان می اندازد. همان دم که آوای انقلاب اسلامی ایران به گوش شما رسید و شما در کنار دیگر مظلومان عالم برای پیروزی و سربلندیمان دعا کردید. اکنون دستان ما رو به آسمان بلند است و برای پیروزیتان دعا می کنیم . خدا را یاری کنید که فرمود : «یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا إِن تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُرْکُمْ وَیُثَبِّتْ أَقْدَامَکُمْ ». باور عمیق به وعده های الهی ، برایتان دلی روشن و عزمی استوار به همراه خواهد داشت و بدانید که هرجا که بانگ حق خواهی به گوش آزادگان رسد ، ایشان به دعای خیر که بهترین سرمایه مظلومان است ، برای شما از خداوند یاری خواهند خواست و بدانید پیروزی قطعی ،در انتظار شماست.

وَ العاقِبَهُ لِلتّقوی وَ اَهلِ الیقین

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه