فرمانده انتظامی بندرانزلی مطرح کرد:

کشف قرص و شربت غیرمجاز در بندرانزلی

فرمانده انتظامی بندرانزلی از کشف بیش از ۴ هزار عدد قرص و ۳ هزار لیتر شربت غیرمجاز در این شهرستان خبر داد و گفت: متهم ۳۶ ساله دستگیر شد.

کشف قرص و شربت غیرمجاز در بندرانزلی

به گزارش هشت‌دی، سید مهدی نجفی‎پور با بیان اینکه اغلب داروها و قرص‌های غیرمجاز به صورت غیربهداشتی و غیرقانونی و در شرایط نامناسب تهیه و نگهداری می‌شوند و استفاده از آن ممکن است عوارض جبران‌ناپذیری داشته باشد، اظهار کرد: مجموعه انتظامی با افرادی که بخواهند به هر نحوی امنیت و سلامت مردم را به خطر بی‌اندازند، برخورد قاطع و قانونی می‌کند.

وی در ادامه به دریافت گزارشی درخصوص فعالیت فردی در خصوص توزیع داروهای غیرمجاز در شهر بندرانزلی و پیگیری پلیس در این زمینه اشاره کرد و افزود: پس از اقدامات فنی و نامحسوس صورت گرفته صحت موضوع محرز و محل نگهداری داروها در منطقه آزاد شناسایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی تصریح کرد: پلیس پس از هماهنگی قضائی به آدرس محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از این مکان، ۴ هزار و ۷۶۴ عدد قرص و ۳ هزار لیتر شربت غیرمجاز را کشف کرد. در این خصوص متهم ۳۶ ساله دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

نجفی‌پور در پایان از مردم خواست در صورت برخورد با هرگونه مورد مشکوک، مراتب را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه