برگزاری سی‌وچهارمین همایش معرفی سبد کودی کشور در شفت

سی و چهارمین همایش معرفی سبد کودی کشور امروز در شفت برگزار شد.

برگزاری سی‌وچهارمین همایش معرفی سبد کودی کشور در شفت

به گزارش هشت‌دی، حسن همتی امروز در سی و چهارمین همایش آموزشی ترویجی یک روزه معرفی سبد محصولات کودی از سوی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی در شفت اظهار کرد: ۱۰ تولیدکننده منتخب کود کشاورزی کشور از استان‌های گیلان، تهران، آذربایجان شرقی و خراسان رضوی در این همایش که در قالب نمایشگاهی برگزار می‌شود، شرکت کرده‌اند.

وی در ادامه افزود: هدف از برگزاری این همایش معرفی آخرین تولیدات کود فعالان این صنعت و دسترسی آسان‌تر کشاورزان و کارگزاران توزیع کود با تولیدکنندگان است.

مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی گیلان تصریح کرد: خوشبختاته اینگونه همایش‌های سبد کودی با استقبال خوبی از سوی کشاورزان و کارگزاران همراه است که نتیجه آن حذف واسطه‌ها، قیمت مناسب و توزیع بهتر توسط کارگزاران و همچنین حمایت از تولید داخل می‌شود.

قربانی دبیر همایش معرفی سبد کودی کشور هم در این نشست با اشاره به اینکه ۳ هزار و ۵۰۰ شبکه کارگزار، فروش و توزیع کود‌های کشاورزی را در مناطق مختلف کشور برعهده دارند، خاطرنشان کرد: شرکت خدمات حمایتی کشاورزی کشور، با ۱۲۰ شرکت که هزار و ۳۰۰ قلم کود کشاورزی، تولید می‌کنند، تفاهم‌نامه امضا کرده است تا کود‌های استاندارد، باقیمت مناسب در اختیار کشاورزان قرار گیرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه