دستگیری مزاحم اینترنتی در رشت

فرمانده انتظامی گیلان گفت: رعایت نظم و انضباط برای پلیس امری لازم و ضروری است.

دستگیری مزاحم اینترنتی در رشت

به گزارش هشت دی نیوز، ابراهیم قائد رحمتی در جمع کارکنان انتظامی استان وضعیت امنیت استان را طبق نظرسنجی‌های صورت گرفته مطلوب دانست و اظهار کرد: پلیس در تحقق این امنیت نقش خود را به خوبی ایفا کرده است.

وی با ابراز رضایت از وضعیت نیروی انتظامی گیلان تصریح کرد: پلیس ناظم جامعه بوده و رعایت نظم و انضباط ظاهری و معنوی برای پلیس امری لازم و ضروری محسوب می‌شود و برای رسیدن به وضعیت مطلوب نیاز به تلاش و ممارست بیشتر است.

فرمانده انتظامی گیلان دستیابی به اهداف پلیس موفق و مسلمان را موجب رضایت‌مندی و اعتماد مردم به پلیس دانست و یادآور شد: مردم تنها از پلیس انتظار دارند ماموریت‌هایش را بدون منت، صحیح، درست و به موقع انجام دهد.

دستگیری مزاحم اینترنتی در رشت

رئیس پلیس فتای گیلان نیز از دستگیری مزاحم اینترنتی شبکه اجتماعی در رشت خبر داد و گفت: این شخصی ناشناس با ارسال مطالب توهین‌آمیز از طریق شبکه اجتماعی مبتنی بر موبایل آسایش و آرامش فرد شاکی را سلب کرده بود.

ایرج محمدخانی مزاحم اینترنتی را خانمی ۳۰ ساله و خواهر نامزد سابق شاکی دانست و گفت: با هماهنگی مقام قضایی وی در رشت دستگیر شد.

وی انتقام‌جویی را انگیزه متهمه ذکر کرد و یادآور شد: متهمه برای سیر مراحل قانونی تحویل دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رشت شد.

رئیس پلیس فتای استان از شهروندان این استان خواست تا در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی یا پیام رسان‌های موبایلی مراتب را از طریق نشانی پلیس فتا به آدرس www.Cyberpolice.ir یا ایمیل این پلیس به آدرس Gfata@police.ir گزارش کنند./ فارس

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه