رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی گیلان:

۲ واحد پزشکی غیرمجاز در رشت پلمب شد

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی گیلان از پلمب و جلوگیری از ادامه فعالیت ۲ واحد پزشکی غیرمجاز در شهرستان رشت خبر داد.

۲ واحد پزشکی غیرمجاز در رشت پلمب شد

به گزارش هشت‌دی، علی حیدرخواه به تلاش‌های شبانه‌روزی مجموعه انتظامی برای پیشگیری از وقوع جرایم و استمرار و ادامه فعالیت‌های پلیس در راستای حفظ امنیت و سلامتی مردم تاکید و اظهار کرد: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی به همراه کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی پس از تحقیقات نامحسوس صورت گرفته، ۲ مؤسسه پزشکی غیرمجاز و متخلف را در منطقه فلکه رازی شهرستان رشت شناسایی کردند.

وی از پلمب و جلوگیری از ادامه فعالیت این مؤسسات که متصدیان آنها اقدام به ارائه خدمات پزشکی به صورت غیرمجاز می‌کردند، خبر داد و افزود: در این رابطه متخلفان ۳۰ و ۳۴ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به اداره تعزیزات حکومتی معرفی شدند.

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان گیلان در پایان با بیان اینکه پلیس با افراد سودجو که سلامتی مردم را به خطر می‌اندازند، برخورد قانونی می‌کند از مردم خواست، برای درمان به مراکز معتبر پزشکی و دارای مجوز از وزارت بهداشت و درمان مراجعه کنند و هرگونه مورد مشکوک را از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه