در هشتمین روز از دهه فجر؛

ایستگاه هواشناسی ماسال افتتاح شد

همزمان با ایام‌الله دهه فجر، ایستگاه هواشناسی ماسال با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد تومان امروز با حضور مدیرکل هواشناسی گیلان افتتاح شد.

ایستگاه هواشناسی ماسال افتتاح شد

به گزارش هشت‌دی، همزمان با هشتمین روز از ایام‌الله دهه فجر ایستگاه هواشناسی (اقلیم‌شناسی خودکار) شهرستان ماسال با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد تومان با حضور مدیرکل هواشناسی گیلان، فرماندار و امام‌جمعه ماسال و مدیران دستگاه‌های اجرایی در خیابان ساحلی این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

محمد دادرس در افتتاحیه ایستگاه هواشناسی که در کمتر از ۳ماه به بهره‌برداری رسید، اظهار کرد: این ایستگاه قابلیت پیش‌بینی هوا و اندازه‌گیری با ۵ سنسور اعم از سمت باد، سرعت باد، میزان بارندگی، میزان دما و رطوبت دما را دارد که قابل ارتقاء می‌باشد.

وی در ادامه افزود: این دستگاه به صورت آنلاین به سازمان هواشناسی کشور و استان وصل می‌باشد که برای توسعه شهرستان و پروژه‌های عمرانی استفاده خواهد شد.

مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به اینکه حسن بزرگ این ایستگاه آنلاین‌بودن آن است که با ورود به سایت هواشناسی اطلاعات ۱۰ دقیقه اخیر را میتوان استخراج کرد و این امر در بانک اطلاعاتی هواشناسی کشور نیز در لحظه ثبت خواهد شد، تصریح کرد: اعتبار هزینه‌شده در این پروژه بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال می‌باشد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه