مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گیلان:

تمام جاده‌های گیلان به جز محور پونل به خلخال باز است

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان با اعلام اینکه همه‌ی جاده‌های استان بجز محور پونل به خلخال باز است، گفت: بارش برف امروز و فردا در کوهستان‌ها شدت دارد و طبیعت دوستان از صعود به ارتفاعات خودداری کنند.

تمام جاده‌های گیلان به جز محور پونل به خلخال باز است

به گزارش هشت‌دی غلامعلی نیک فهم امروز با اعلام اینکه همه‌ی جاده‌های گیلان بجز محور پونل به خلخال باز است، اظهار کرد: بارش برف در کوهستان‌های استان از ۲ روز پیش آغاز شده و محور اسلام به خلخال که از قبل هم برف‌گیر بود به علت کولاک و احتمال ریزش بهمن تا اطلاع بعدی مسدود است.

وی با اشاره به اینکه بارش‌ها امروز و فردا شدت دارد افزود: طبیعت دوستان امروز و فردا از صعود به ارتفاعات خودداری کنند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گیلان با اشاره به بارش خفیف برف در محور‌های کوهستانی تصریح کرد: تاکنون در بره سر به کلیشم ۲۰ سانتی‌متر برف، در اسالم به خلخال و شوک به ملکوت ۵ سانتی‌متر برف باریده، بارش برف ارتفاعات خصیب دشت را هم سفیدپوش کرده است.

نیک فهم از مسافرانی که قصد عبور از محور‌های مواصلاتی استان را دارند خواست: برای تردد در جاده‌های کوهستانی و برف‌گیر حتماً زنجیرچرخ و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

مرکز مدیریت راه‌های استان گیلان با شماره ۱۴۱، ۲۴ساعته آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت جوی و ترافیکی محور‌های مواصلاتی استان گیلان و محور‌های ارتباطی استان‌های هم‌جوار است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه