فرمانده انتظامی رودبار:

۴۸۰۰ نخ سیگار قاچاق در لوشان کشف شد

فرمانده انتظامی رودبار گفت: ۴ هزار و ۸۰۰ نخ سیگار خارجی قاچاق در بازرسی از یک مغازه در شهر لوشان کشف و این واحد صنفی متخلف پلمب شد.

۴۸۰۰ نخ سیگار قاچاق در لوشان کشف شد

به گزارش هشت‌دی، عیسی روشن‌قلب با بیان اینکه مبارزه بی‌امان و خستگی‌ناپذیر نیروی انتظامی با قاچاقچیان به صورت مستمر ادامه دارد به تشدید اقدامات همه‌جانبه به منظور مقابله با قاچاق کالا و ارز اشاره و اظهار کرد: اثرات سوء قاچاق موجب اخلال در نظم اقتصادی، تضعیف تولید داخلی و کاهش اشتغال می‌شود.

وی با اعلام اینکه ماموران انتظامی در راستای مبارزه با عرضه کالاهای قاچاق، از واحدهای صنفی مختلف بازدید کردند، افزود: در بازرسی از یک واحد صنفی در شهر لوشان، ۴ هزار و ۸۰۰ نخ سیگار خارجی قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار از تحویل سیگارهای کشف شده به اداره تعزیرات حکومتی خبر داد و تصریح کرد: متهم ۴۰ ساله این پرونده‌ به مرجع قضائی معرفی شد.

روشن‌قلب با اشاره به پلمب این واحد صنفی متخلف بیان کرد: بنا بر اظهارات کارشناسان مربوطه، ارزش سیگارهای کشف شده ۱۳۰ میلیون ریال برآورد شد.

این مقام انتظامی در پایان از مردم خواست به منظور دستیابی به موفقیت‌های بیشتر در امر مبارزه با قاچاق، هرگونه فعالیت غیرقانونی در این زمینه را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه