در اختتامیه دوازدهمین جشنواره مالک اشتر سپاه قدس گیلان مطرح شد:

سردار بزم‌شاهی: باید آماده مبارزه با جنگ‌های سرنوشت‌ساز باشیم

دبیر اشراف فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه دشمنان اسلام و نظام همواره قصد تهاجم دارند، افزود: ما نیز باید آماده مبارزه با جنگ‌های سرنوشت‌ساز پیش‌رو باشیم.

سردار بزم‌شاهی: باید آماده مبارزه با جنگ‌های سرنوشت‌ساز باشیم

به گزارش هشت‌دی دوازدهمین جشنواره استانی مالک اشتر سپاه قدس گیلان با تجلیل از منتخبین در سپاه قدس گیلان برگزار شد.

توسعه فرهنگ شایسته سالاری، معرفی و تکریم مدیران رده های موفق‌تر و دارای برترین عملکرد، الگونمایی، رشد و تعالی، حرکت انقلابی، ترغیب و برانگیختی در سایر رده‌ها، ارتقای فرصت‌ها برای بروز خلاقیت‌ها و نوآوری‌ها، تقویت بسترها و راهکارهای اجرای بهتر ماموریت‌ها از جمله اهداف جشنواره مالک اشتر است که هر ساله با ارزیابی عملکرد سالانه رده‌ها و یگان‌ها در تمام سطوح سازمانی سپاه برگزار می‌شود.

درک درست از ولایت مستلزم نگاه عمیق به حوادث تاریخی است

سردار محمد عبدالله‌پور صبح امروز در دوازدهمین جشنواره استانی “مالک اشتر سپاه قدس گیلان” در رشت، اظهار کرد: ما برای اینکه به دور از شعارزدگی از ولایت درک درستی داشته باشیم، باید نگاه عمیقی به حوادث تاریخی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه برخی انقلاب‌ها در طول تاریخ پا برجا نماند زیرا مردم آن جامعه نتواستند فکر و نوع تفکر ولی و رهبر جامعه را درک کنند، افزود: این در حالی است که ملت ایران در طول این سال با وجود تمام مشکلات توانستند پا به پای رهبر انقلاب حرکت کرده و مقاومت و ایستادگی کنند.

فرمانده سپاه قدس گیلان ایستادگی و مقاومت بی‌نظیر ملت ایران در برابر تمام حوادث سخت را یک معجزه دانست و افزود: امروز همه شاهد فشارها، تحریم‌ها و جنگ شدید روانی دشمن هستند و هم‌زمان با وجود تمام این مشکلات، ایستادگی و مقاومت مردم معجزه‌آسا است.

باید آماده مبارزه با جنگ‌های سرنوشت‌ساز باشیم

سردار حمید بزم شاهی، دبیر اشراف فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز در این جشنواره با تبریک سالروز میلاد حضرت زهرا (س)، اظهار کرد: حضرت زهرا (س) الگوی همه جامعه اسلامی و بشری برای سعادت در دنیا واخرت است.

وی در ادامه به اغتشاشات اخیر اشاره کرد و افزود: دشمنان در این اغتشاشات اصل نظام و انقلاب را هدف قراردادند که با بصیرت و همراهی مردم بار دیگر با شکست مواجه شدند.

دبیر اشراف فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه دشمنان اسلام و نظام همواره قصد تهاجم دارند، افزود: ما نیز باید آماده مبارزه با جنگ‌های سرنوشت‌ساز پیش‌رو باشیم.

بزم شاهی همچنین با اشاره به اینکه قدرت سپاه در ابعاد گسترده زمینی، هوایی، گسترده است و این قدرت روزبه‌روز بیشتر می‌شود.

افق دید سپاه حرکت در قله‌ها است

وی با بیان اینکه درجازدن در نهادهای انقلابی نادرست است، گفت: با توجه‌ به دستور رهبر معظم انقلاب، سپاه پاسداران باید همواره در قله‌ها حرکت کند.

دبیر اشراف فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه امامت رمز بقای دین اسلام چه در زمان حضرت ابراهیم (ع) چه در عصر حاضر است، ابراز کرد: دشمنان امروز تمام توان خود را به کار گرفتند تا به جایگاه امامت و رهبر جامعه که نقش بسیار مهمی در مسیر هدایت افراد دارد ضربه وارد کنند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان می‌دانند که اگر جامعه‌ای امام و رهبر داشته باشد آن جامعه زیر بار ظلم نمی‌رود، تصریح کرد: باید به مسئولیت‌های خود در دفاع از اصل امامت و ولایت دقت کرده و سعی کنیم تا آن را در جامعه ترویج دهیم.

نقطه آغاز اشراف با تدبیر شخص رهبر انقلاب آغاز شد

دبیر اشراف فرماندهی کل سپاه پاسداران با اشاره به مسأله مهم اشراف و جشنواره مالک‌اشتر، گفت: موضوع اشراف فرماندهی، ابداع رهبر انقلاب است و در واقع نقطه آغاز اشراف با تدبیر شخص رهبر انقلاب آغاز شده و ما جدا از وظایف سازمانی باید نگاه اعتقادی به مسئله اشراف در سپاه داشته باشیم.

ایرادات و نواقص‌ در مجموعه‌های سازمانی باید برطرف شود

وی با بیان اینکه ایرادات و نواقص‌ در مجموعه‌های سازمانی باید برطرف شود تا شاهد رشد و پیشرفت فعالیت‌های سازمانی باشیم، افزود: درجازدن در نهادهای انقلابی ممنوع است و رهبر انقلاب نیز فرمودند که سپاه پاسداران باید همواره در قله‌ها حرکت کند و در راستای رشد و پیشرفت بشریت اقدام کند.

دبیر اشراف فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: مجموعه سپاه پاسداران باید مرتب به درون نهاد خود بنگرند و اشکالات را برطرف کنند و هر جا که برنامه و اقدام تأثیرگذاری توسط سپاه در مکانی اجرا شد باید آن برنامه را به مکان‌ها و مجموعه‌های دیگر نیز معرفی کند تا شرایط برای رشد و تکامل آنها نیز فراهم شود.

سردار بزم‌شاهی افزود: پایگاه‌های مقاومت، واحدهای دانش‌آموزی و فرماندهان سپاه در سطوح مختلف باید بتوانند نیازهای انقلابی مجموعه‌ای که در آن فعالیت می‌کنند را مورد ارزیابی قرار داده و نواقص را برطرف کنند.

وی تصریح کرد: هر مسئولی چه لشکری و چه کشوری در هر بخشی باید نسبت به نارسایی‌ها، عوامل غفلت‌زا، مؤلفه‌های محیطی، عیب‌ها و حُسن‌ها هوشیار باشد و درصدد رفع نواقص برآید و حُسن‌ها را نیز ارتقاء دهد و این اقدامات جزء با اراده و همکاری همه اعضای سازمان امکان‌پذیر نیست.

دبیر اشراف فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه‌ به بیانات رهبر معظم انقلاب، عمل‌کردن رمز موفقیت ما است و تمامی انگیزه‌ها قبل از هر اقدام باید الهی باشد و شخص عمل‌کننده نیز درک و مهارت لازم از موضوع و برنامه را داشته باشد تا بتواند آن را عملی کند.

به گزارش هشت‌دی در این مراسم از ۱۰۵ منتخب دوازدهمین جشنواره استانی مالک‌اشتر سپاه قدس گیلان تجلیل شد. همچنین از خانواده شهدای امنیت گیلان شهید حمزه علی‌نژاد، حمید پور نوروز و شهید مجید یوسفی هم تقدیر شد.

در پایان این مراسم از پهپاد سم‌پاش، کار تولیدی از مرکز فناور سپاه قدس گیلان رونمایی شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه