عدم موفقیت انتقال ۵۰ کیلو موادمخدر در رشت

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان گفت: ۵۰ کیلوگرم ماده مخدر از نوع تریاک در بازرسی از یک دستگاه خودرو پیکان وانت در شهرستان رشت کشف شد.

عدم موفقیت انتقال ۵۰ کیلو موادمخدر در رشت

به گزارش ۸دی، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان با بیان اینکه مواد مخدر ریشه بسیاری از جرایم، ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی است و این موضوع لزوم توجه ویژه نهادهای مربوطه در راستای برخورد با این پدیده شوم را دو چندان می‌سازد، اظهار کرد: مبارزه با سوداگران مرگ و پیشگیری از اعتیاد همواره در اولویت ماموریت‌های پلیس قرار دارد.

وی در ادامه به دریافت خبری مبنی بر فعالیت ۳ قاچاقچی در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح استان و بررسی موضوع توسط پلیس اشاره کرد و افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در تعامل با سربازان گمنام امام زمان (عج) پس از تحقیقات نامحسوس از صحت موضوع اطمینان حاصل کردند. با اقدامات همه جانبه، خودرو پیکان وانت قاچاقچیان حین جابه‌جایی و انتقال مواد مخدر در شهرستان رشت توسط پلیس شناسایی و متوقف شد.

سرهنگ “علی احمدپور”  از کشف ۵۰ کیلوگرم ماده مخدر از نوع تریاک در بازرسی از این خودرو خبر داد و تصریح کرد: متهمان ۴۱، ۴۹ و ۵۱ ساله دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

این مقام انتظامی در پایان از شهروندان خواست در صورت داشتن هرگونه اطلاع از فعالیت اینگونه افراد، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه