لزوم تلاش مسئولان گیلان در حل مشکلات پسماند/ با جدیت گام برداریم

عضو شورای شهر رشت توجه به مسائل فرهنگی را مورد تاکید قرارداد و گفت: باید مبحث تفیک زباله را جدی بگیریم و مسئولان استان با جدیت بیشتری در این حوزه گام بردارند.

لزوم تلاش مسئولان گیلان در حل مشکلات پسماند/ با جدیت گام برداریم

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی هشت دی نیوز، فاطمه شیرزاد عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی رشت  در جشن زمین پاک در پارک جنگلی سراوان با تاکید بر اینکه برای حل مشکل پسماند استان باید تمام تلاش خود را به کار گیریم افزود: در حال حاضر عوامل متعددی در تخریب محیط زیست ما دخالت دارند که باید تلاش کنیم هیچ تهدیدی آلودگی زمین را تهدید نکند .

وی توجه به مسائل فرهنگی را مورد تاکید قرارداد و گفت: باید مبحث تفیک زباله را جدی بگیریم و مسئولان استان با جدیت بیشتری در این حوزه گام بردارند.

عضو هیات رئیسه شورای اسلامی رشت افزود: سازمان پساند و سازمان فرهنگ شهرداری رشت در زمین تقویت فرهنگ سازی می توانند بسیار کمک کنند و حمایت از سازمان های مردم نهاد می تواند بسیار راه گشا باشد.

در این مراسم امیر حسین علوی مرکز دفن زباله سراوان را یکی از آلوده ترین مناطق استان عنوان کرد و گفت: مسئولان در تلاشند که معضل رفع شود تا مردم از زیان های آن در امان باشند.

عضو شورای شهر رشت با اشاره به ظرفیت هایی که در سازمان های مردم نهاد وجود دارد افزود: باید سازمان ها برنامه ریزی داشته باشند تا به طور ویژه از توان آنها استفاده کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه