مدیرکل هواشناسی گیلان:

بارش باران تا اواخر هفته در گیلان ادامه دارد/ احتمال آبگرفتگی معابر و بالا آمدن آب رودخانه‌ها

مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به اینکه بارش باران در همه‌ی شهر‌های استان آغاز شده است و بارندگی‌ها تا اواخر هفته ادامه دارد، گفت: اوج فعالیت این سامانه بارشی امروز است و احتمال بالا آمدن آب رودخانه‌ها و آبگرفتگی معابر وجود دارد.

بارش باران تا اواخر هفته در گیلان ادامه دارد/ احتمال آبگرفتگی معابر و بالا آمدن آب رودخانه‌ها

به گزارش ۸دی،محمد دادرس مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به اینکه بارش باران در همه‌ی شهر‌های گیلان آغاز شده است و بارندگی‌ها تا اواخر هفته ادامه دارد، گفت: بیشترین بارندگی‌ها تاکنون در آستارا با ۴۳ میلیمتر و گیسوم تالش با ۴۷ میلیمتر بوده است.

وی با اشاره به اینکه با ورود این سامانه بارشی هوای گیلان ۵ تا ۱۰ درجه خنک شده و در ارتفاعات گیلان هم برف می‌بارد افزود: اوج فعالیت این سامانه بارشی امروز است و احتمال بالا آمدن آب رودخانه‌ها و آبگرفتگی معابر وجود دارد.

 مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به اینکه بارش باران در فرودگاه رشت و شهر رودسر با وزش باد همراه است اضافه کرد: در شبانه روز گذشته اسبه وونی تالش با دمای یک درجه سلسیوس زیر صفر و رودبار با ۱۹ درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرمترین شهر‌های گیلان بوده اند.

دادرس افزود: دریای خزر امروز و فردا با ارتفاع موج حداکثر ۳ متر برای فعالیت‌های دریانوردی نامناسب است.

محمد دادرس گفت: دمای فعلی هوای شهر رشت، مرکز استان، ۱۰ درجه سانتی گراد و رطوبت هوای این شهر ۶۰ درصد است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
کسی به فکر هدایت وذخیره ی این آب ها هست ؟ خدا وند مهربان نعمت میده ولی ما رها می‌کنیم .الان بهترین زمان برای جبران کم آبی در تابستان هست .لطفا با همفکری درست مانند همه ی کشورهو این کار را انجام دهید .با تشکر
در حاشیه