قطر ۲۰۲۲ پرگل‌ترین دوره جام جهانی شد

مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ در قطر با ۱۷۲ گل به عنوان پرگل‌ترین جام جهانی تاریخ شد و بالاتر از جام جهانی ۹۸ فرانسه و ۲۰۱۴ برزیل قرار گرفت که هر دو دوره ۱۷۱ گل داشتند.

قطر ۲۰۲۲ پرگل‌ترین دوره جام جهانی شد

به گزارش ۸دی، فینال جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با تساوی سه بر سه و در نهایت پیروزی تیم ملی آرژانتین در ضربات پنالتی خاتمه یافت و آلبی سلسته جام قهرمانی را به دست آورد.

در این دوره از بازی های جام جهانی شاهد یک فینال بسیار پر گل بودیم. در واقع در این فینال ۶ گل رد و بدل شد که سهم هر تیم سه گل بود. پیش از آن که فینال برگزار شود، جام جهانی ۲۰۲۲ قطر دقیقا ۶ گل تا تبدیل شدن به پر گل ترین جام جهانی تاریخ فاصله داشت و اکنون با برگزار شدن فینال، جام جهانی ۲۰۲۲ قطر توانست عنوان پر گل ترین جام جهانی تاریخ را از آن خود کند.

در این دوره از بازی های جام جهانی ۱۷۲ گل به ثمر رسید. این در حالی است که رکورد قبلی دست جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل و جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه بود. در آن دوره از بازی های جام جهانی ۱۷۱ گل به ثمر رسیده بود.

اکنون باید دید که رکورد جام جهانی ۲۰۲۲ قطر چه زمانی شکسته خواهد شد. رکوردی که بازی های پر گلی مثل پیروزی ۷ بر ۰ اسپانیا مقابل کاستاریکا و پیروزی ۶ بر ۲ انگلیس مقابل ایران تاثیر زیادی در ثبت آن داشتند و یک فینال پر گل موجب شد تا این رکورد ثبت شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه