معرفی اداره کل بنادر و دریانوردی گیلان به عنوان بندر پژوهشی برتر کشور

همزمان با هفته پژوهش اداره کل بنادر و دریانوردی استان­‌های گیلان و بوشهر به عنوان بنادر برتر در پیاده‌سازی و استقرار نظام مدیریت دانش در سازمان بنادر و دریانوردی معرفی شدند.

معرفی اداره کل بنادر و دریانوردی گیلان به عنوان بندر پژوهشی برتر کشور

به گزارش ۸دی، انتخاب بنادر و دریانوردی استان­های گیلان و بوشهر به مناسبت هفته پژوهش و در راستای تحقق ماموریت های پژوهشی در این سازمان و به موجب آنچه که «ترویج و تسلط گفتمان علمی در جامعه» خوانده می شود ، به عنوان “بندر پژوهشی برتر” در سال ۱۴۰۱ معرفی و تقدیر شدند.

حسن بیک­محمدلو، معاون برنامه ریزی و توسعه منابع سازمان بنادر با اهدای لوح تقدیر جداگانه از حسین یونسی، مدیرکل بنادر و دریانوردی استان گیلان و محمد شکیبی نسب، مدیرکل بنادر و دریانوردی بوشهر در توسعه و ترویج روحیه علمی و اقدمات موثر در خصوص تولید و مستندسازی دانش دریایی و بندری قدردانی کرد.

عضو هیات عامل سازمان بنادر و دریانوردی در این لوح تقدیر آورده است: از اینکه آن اداره­ کل با نواندیشی، نوآوری و فهم عمیق دانش و فناوری، نقش موثری را در پیاده سازی و استقرار نظام ­مند مدیریت دانش در سازمان بنادر و دریانوردی برعهده داشته است، لذا به مناسبت هفته پژوهش در سال ۱۴۰۱، آن بندر به عنوان بندر پژوهشی برتر انتخاب می شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه