برگزاری اربعین شهید “حمیدرضا پورنوروز” در لاهیجان

حجت الاسلام تسخیری، استاد حوزه و دانشگاه در مراسم اربعین شهید “حمیدرضا پورنوروز” در لاهیجان، با بیان اینکه در این برهه از زمان دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی با جنگ ترکیبی و تبلیغاتی خود برای از بین بردن اسلام و انقلاب تمام ترفندهایشان را به کارگرفته‌اند بر ضرورت هوشیاری هرچه بیشتر ملت آگاه ایران اسلامی برای مقابله با ترفندهای شوم دشمنان تاکید کرد.

برگزاری اربعین شهید “حمیدرضا پورنوروز” در لاهیجان

به گزارش ۸دی، مراسم چهلمین روز شهادت حمیدرضا پورنوروز از مدافعان حرم و شهید امنیت، امروز در مسجد جامع لاهیجان برگزار شد.

حجت الاسلام غلامحسن تسخیری استاد حوزه و دانشگاه در این مراسم با گرامیداشت مقام شامخ شهدا و رشادت‌های آنها اظهار کرد: عزت و اقتدار نظام و انقلاب اسلامی مدیون ایثار و فداکاری شهیدان است و امروز همه باید راهرو راه پاکشان باشیم.

وی با بیان اینکه در این برهه از زمان دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی با جنگ ترکیبی و تبلیغاتی خود برای از بین بردن اسلام و انقلاب تمام ترفندهایشان را به کارگرفته اند بر ضرورت هوشیاری هرچه بیشتر ملت آگاه ایران اسلامی برای مقابله با ترفندهای شوم دشمنان تاکید کرد.

استاد حوزه و دانشگاه، وجود ۳ شهید مدافع امنیت در گیلان را نشان‌دهنده اوج وفاداری و ولایتمداری مردم این استان دانست و خاطرنشان کرد: مردم گیلان در طول سال‌های دفاع مقدس در دفاع از حریم اهل‌ بیت عصمت و طهارت (ع) و همچنین ایجاد امنیت در کشور همواره نقش‌ آفرین بوده و ولایتمداری خود را نشان داده‌اند.

شهید حمیدرضا پورنوروز، ۱۲ آبان در جریان اغتشاشات لاهیجان با سلاح سرد اغتشاشگران و اوباش به شهادت رسید.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه