کشف لوازم خانگی قاچاق در لنگرود

فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود از کشف ۲۰ قلم انواع لوازم خانگی قاچاق در بازرسی از یک واحد صنفی خبر داد و گفت:

کشف لوازم خانگی قاچاق در لنگرود

به گزارش ۸دی، فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود پدیده قاچاق و هرگونه فعالیت‌ اقتصادی غیرقانونی را موجب اخلال در نظام اقتصادی کشور عنوان و اظهار کرد: قاچاق و فعالیت اقتصادی غیرقانونی باعث اخلال در عرضه تولیدات داخلی، تعطیلی کارخانه‌ها و افزایش بیکاری می‌شود.

وی در ادامه افزود: در پی دریافت خبری مبنی بر فروش لوازم خانگی قاچاق در یک واحد صنفی در شهرستان لنگرود، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت. ماموران پلیس آگاهی پس از بررسی لازم و احراز صحت موضوع با هماهنگی قضائی به همراه نمایندگان اداره صمت به مکان مورد نظر اعزام شدند.

سرهنگ “حمیدرضا سرخوش‌پور” از کشف ۲۰ لوازم خانگی قاچاق در بازرسی از این مغازه خبر داد و گفت: متصدی ۵۸ ساله این واحد صنفی با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

این مقام انتظامی با اعلام اینکه کارشناسان ارزش این کشفیات را ۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال برآورد کردند گفت: واحد صنفی متخلف پلمب و از ادامه فعالیت آن جلوگیری به عمل آمد.

سرخوش‌پور در پایان مبارزه با قاچاق کالا را یکی از اهداف پلیس در راستای تامین امنیت پایدار در جامعه عنوان و خاطرنشان کرد: مردم نیز می‌توانند به منظور حمایت از کار و تولیدات داخلی در صورت شناسایی عاملان عرضه کالاهای قاچاق، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه