واکنش کاربران گیلانی به حرکت جنجالی بازیکن داماش با هشتگ #قمه_کش_را_اعدام_نکنید

کاربران گیلانی شبکه های اجتماعی حرکت عجیب و جنجالی “سعید طالبی” بازیکن تیم داماش گیلان پس از گل زنی در مسابقات لیگ دو کشور را حمایت از قمه کشی و دامن زدن به ناامن کردن جامعه دانستند.

واکنش کاربران گیلانی به حرکت جنجالی بازیکن داماش با هشتگ #قمه_کش_را_اعدام_نکنید

به گزارش ۸دی، کاربران گیلانی شبکه های اجتماعی حرکت عجیب و جنجالی “سعید طالبی” بازیکن تیم داماش گیلان پس از گل زنی در مسابقات لیگ دو کشور را حمایت از قمه کشی و دامن زدن به ناامن کردن جامعه دانستند.

طالبی بعد از گل زنی برابر نیروی زمینی به سوی فردی که در حال فیلمبرداری است و از پشت دروازه او را به نام کوچک صدا می زد، آمد و با حرکتی عجیب از “محسن شکاری” که به اتهام به کارگیری سلاح سرد، بستن خیابان، ایجاد رعب و وحشت در مردم و زخمی کردن یکی از مامورین حافظ امنیت به اعدام محکوم شده است، حمایت کرد.

یکی از کاربران در این رابطه نوشت: طرف خانواده اش در امنیت کامله، خودش هم پول این مملکت رو میگیره و دنبال توپ میدوه، اون وقت میاد با امنیت مردم بازی می کنه و ژست اعدام نکنید میگیره، آقای طالبی عزیز کافی بود جلوی خانواده خودت قمه بکشن شهر رو بهم میریختی!

کاربر دیگری نوشت: “سعید طالبی” بازیکن داماش بعد از زدن گل، تو روز روشن از یه قمه کش حمایت کرده اون وقت کمیته نظارت صداش هم در نیومده! از فردا داعش هم بیاد تو خیابون باید منتظر حرکات نمادین حقوق بشری عزیزان فوتبالیست باشیم.

 

 

 

 

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه