۴ گیلانی عازم مسابقات جهانی پرورش‌اندام پیشکسوتان شدند

رئیس هیات بدنسازی و پرورش‌اندام گیلان گفت: ۴ ورزشکار استان برای حضور در رقابت‌های پرورش‌اندام پیشکسوتان جهان عازم تهران شدند.

۴ گیلانی عازم مسابقات جهانی پرورش‌اندام پیشکسوتان شدند

به گزارش ۸دی،حمید میرزاهد سرپرست هیات بدنسازی و پرورش اندام گیلان در تشریح این خبر گفت: بابک مدنی، عباس قاسمی، شهروز سمیعی و علی مودبی چهار ورزشکار گیلانی هستند که در رقابتهای پرورش‌اندام جهانی ۲۰۲۲ حضور می‌یابند.

وی افزود: بابک مدنی و عباس قاسمی از گیلان در رشته پرورش‌اندام پیشکسوتان جهان حضور می‌یابند، همچنین شهروز سمیعی در رشته فیتنس و علی مودبی دیگر ورزشکار گیلانی نیز در رشته فیزیک کلاسیک در مسابقات جهانی حضور می یابند.

سرپرست هیات بدنساززی و پرورش اندام گیلان ادامه داد: تمرینات این چهار ورزشکار ارزنده و پیشکسوت گیلانی به طور منظم انجام شده و همه شرایط مهیاست که موفقیت ورزشکاران گیلانی در رقابتهای پرورش اندام ۲۰۲۲ جهانی را شاهد باشیم.

میرزاهد بیان کرد: این انتظار می‌رود با توجه به میزان آمادگی هر چهار ورزشکار گیلانی روی سکو قرار گرفته و بتوانند مدال‌های رنگارنگی را از مسابقات جهانی پرورش‌اندام ۲۰۲۲ کسب کنند.

وی خاطرنشان کرد: مسابقات پرورش‌اندام جهانی ۲۰۲۲ به میزبانی ایران و از روز ۱۷ تا ۲۰ آذر ماه با حضور زبده ترین ورزشکاران این رشته از کشورهای مختلف در تهران برگزار می‌شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه