بازداشت زوج قاچاقچی در تالش

فرمانده انتظامی تالش از دستگیری زوج قاچاقچی مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

بازداشت زوج قاچاقچی در تالش

به گزارش ۸دی،  فرمانده انتظامی شهرستان تالش، مواد مخدر و بلای خانمان‌سوز اعتیاد را تهدیدی جدی برای سلامت فردی و اجتماعی عنوان و اظهار کرد: پیشگیری اجتماعی یکی از راه‌های اساسی مبارزه با اعتیاد است.

وی در ادامه افزود: در پی دریافت خبر تردد یک دستگاه خودرو پژو پارس حامل مواد مخدر با ۲ سرنشین از سمت یکی از استان‌های مرزی به مقصد شهرستان تالش، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت. پلیس با انجام تحقیقات و اطمینات از صحت موضوع پس از تعقیب و مراقبت صورت گرفته و پایش محورهای مواصلاتی، خودرو مورد نظر را در مسیر “اسالم – تالش” شناسایی و آن را متوقف کردند.

سرهنگ “محمد رستمی” از کشف یک کیلوگرم مواد مخدر از نوع هروئین و ۸۰۰ گرم شیشه که به طرز ماهرانه‌ای در خودرو مورد نظر جاساز شده بود با همکاری ماموران مرزبانی استان گیلان خبر داد و تصریح کرد: متهمان ۴۱ و ۴۴ ساله این پرونده که یک زوج هستند، دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

این مقام انتظامی در پایان از مردم خواست برای مقابله با سوداگران مرگ و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی، هرگونه مورد مشکوک را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه