توقیف مرسدس بنز قاچاق در آستارا

فرمانده انتظامی استان گیلان از توقیف یک دستگاه خودرو بنز قاچاق به ارزش ۸۰ میلیارد ریال در شهرستان آستارا خبر داد.

توقیف مرسدس بنز قاچاق در آستارا

به گزارش ۸دی،سردار “عزیزاله ملکی”  فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه باید از ظرفیت و امکانات همه نهادها و سازمان‌ها در مقابله و مبارزه با قاچاق و ایجاد امنیت پایدار اقتصادی که ضامن رشد تولید در کشور است، استفاده کرد، اظهار کرد: مجموعه انتظامی در راستای تامین امنیت مردم و فراهم کردن شرایط سالم اقتصادی در کشور، مبارزه با قاچاقچیان کالا را به صورت ویژه در دستور کار قرار داده و امروزه تنگ شدن عرصه برای فعالیت قاچاقچیان به واسطه تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس است.

وی در ادامه گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی آستارا حین کنترل وسائط نقلیه عبوری در این شهرستان به یک دستگاه خودرو مرسدس بنز با پلاک گذر موقت، مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان گیلان با اشاره به اینکه پس از استعلامات و بررسی‌های لازم مشخص شد، این خودرو قاچاق است افزود: خودرو مورد نظر توقیف و در این خصوص متهم ۵۱ ساله با تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

سردار ملکی تصریح کرد: بنا بر نظر کارشناسان مربوطه ارزش خودرو، ۸۰ میلیارد ریال است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از آنجایی که پدیده قاچاق یکی از مهمترین عوامل ایجاد مشکلات اقتصادی محسوب می‌شود، پلیس با قاطعیت با افرادی که بخواهند با واردات اینگونه کالا به اقتصاد کشور ضربه وارد کنند در چار چوب قانون برخورد خواهد کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه