گیلان با تیمی مجزا در مسابقات پرورش اندام جهان شرکت می‌کند

سرپرست هیات بدنسازی و پرورش‌اندام گیلان گفت: این استان با تیمی مجزا در مسابقات پرورش‌اندام جهانی۲۰۲۲ حضور می‌یابد.

گیلان با تیمی مجزا در مسابقات پرورش اندام جهان شرکت می‌کند

به گزارش ۸دی،حمید میرزاهد سرپرست هیات بدنسازی و پرورش‌اندام گیلان گفت: طبق توافقات انجام شده با فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام قرار است که علاوه بر حضور تیم ملی در مسابقات جهانی پرورش‌اندام، استان‌ها نیز بتوانند با تیمی مجزا در این رقابت‌ها حضور یابند.

وی در گفتگو با ایرنا افزود: این تصمیم در جلسه هماهنگی برگزاری و میزبانی رقابتهای پرورش‌اندام جهانی ۲۰۲۲ اتخاذ شده که بر این مبنا گیلان نیز با تیمی مجزا شرکت می کند.

سرپرست هیات بدنسازی و پرورش‌اندام گیلا تصریح کرد: در عین حال چهار ورزشکار گیلانی در قالب تیم ملی پرورش‌اندام پیشکسوتان کشور در رقابتهای جهانی ۲۰۲۲ تهران حضور خواهند یافت.

میرزاهد که به عنوان نماینده هیاتهای بدنسازی و پرورش‌اندام استان‌ها در جلسه با مسئولان فدراسیون حضور داشت، ادامه داد: مسابقات پرورش‌اندام جهانی ۲۰۲۲ به میزبانی ایران و از روز ۱۶ تا ۲۰ آذر ماه امسال در تهران برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: این رقابتها در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و پیشکسوتان برگزار خواهد شد که طبق هماهنگی‌های انجام شده زبده‌ترین ورزشکاران این رشته از سراسر جهان در سه رده سنی در تهران با هم رقابت می‌کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه