نماینده مردم لاهیجان در مجلس مطرح کرد:

ضرورت احداث ایستگاه تخصصی آتش نشانی در لاهیجان

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس با اشاره به آتش سوزی های پی در پی در تالاب بین المللی امیرطلایه خواستار احداث ایستگاه تخصصی آتش نشانی در لاهیجان شد.

ضرورت احداث ایستگاه تخصصی آتش نشانی در لاهیجان

به گزارش ۸دی،رسول فرخی میکال در نشست علنی امروز (چهارشنبه، ۲۵ آبان ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر به رئیس سازمان محیط زیست، گفت: امسال چندین بار تالاب بین المللی امیرطلایه در شهرستان لاهیجان در آتش سوخت و با وجود تلاش همه نیروهای شهرستان، فرماندار، شهردار، سپاه، بسیج و نیروهای امنیتی و فعالان محیط زیست در مهار آتش موفقیت زیادی حاصل نشد.

وی ضمن تقدیر از تلاش این افراد خواستار احداث ایستگاه تخصصی آتش نشانی برای حفاظت از محیط زیست شرق استان گیلان به ویژه در شهرستان لاهیجان شد.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس تصریح کرد: از مدیران استان ها درخواست دارم به اتفاق روسای شهرستان ها برای حل مشکلات مردم شریف روستاها حداقل یک یا دو بار در هفته به این مناطق سفر کنند و در مرکز دهستان جلسه تشکیل دهند تا بخشی از مشکلات اداری مردم را حل کرده و حداقل بخش عظیمی از هزینه های آن ها را برای پیگیری امور اداری کاهش دهند.

فرخی میکال با اشاره به مشکلات مهم استان گیلان، افزود: عدم هماهنگی بین منابع طبیعی، جهاد کشاورزی، بنیاد مسکن و محیط زیست در خصوص ساخت و سازهای روستایی باعث مهاجرت اجباری جوانان به شهر و سکونت در حاشیه شهرها شده است لذا پیشنهاد می شود با نظارت استانداری پنجره ای واحد برای پاسخگویی به استعلام مردم و سرمایه گذاری در استان ها تشکیل شود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: افزایش بی رویه قیمت کالاهای اساسی در بازار باعث نگرانی مردم شده است چرا که قادر به تامین کالاهای روزمره خود نیستند، ضرورت دارد تیم اقتصادی دولت با قید فوریت در کنترل قیمت ها اقدام نماید.

فرخی میکال در پایان خواستار تسریع در اجرای رتبه بندی فرهنگیان و همسان سازی واقعی حقوق بازنشستگان لشگری و کشوری تامین اجتماعی شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه