مسئول مرکز متنا گیلان:

چهارمین رویداد سراسری تولیدمحتوای دیجیتال بسیج در گیلان برگزار می شود + جزئیات

مسئول مرکز تولید و نشر محتوای دیجیتال انقلاب اسلامی گیلان جزئیات چهارمین رویداد سراسری تولیدمحتوای دیجیتال بسیج در استان را تشریح کرد.

چهارمین رویداد سراسری تولیدمحتوای دیجیتال بسیج در گیلان برگزار می شود + جزئیات

به گزارش هشت دی، مهدی حسین پور پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به برگزاری مرحله استانی چهارمین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج در گیلان اظهار داشت: در حوزه تولید محتوای انقلابی و ارزشی، خلأهایی وجود دارد که می‌توان با شناسایی فعالان انقلابی این حوزه، خلأها را به حداقل رساند و در این راستا مرحله استانی چهارمین رویداد سراسری تولیدمحتوای دیجیتال بسیج به صورت همزمان با سراسر کشور از تاریخ ۲۵ تا ۲۷ آبان در استان گیلان برگزار خواهد شد.

وی افزود: رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج در سه روز چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه هفته جاری با مشارکت اقشار تخصصی بسیج در سه بخش پویانمایی، بازی‌های تلفن همراه و نرم‌افزارهای تلفن همراه برگزار می‌شود.

مسئول مرکز تولید و نشر محتوای دیجیتال انقلاب اسلامی گیلان گفت: هدف از برگزاری این رویداد مهم در استان، کشف و شناسایی استعدادها، تولید محتوا، ارتقای توانمندی‌های فنی و خلاقانه حوزه تولیدات دیجیتال بسیجیان استان، جذب ایده‌های برتر و سازماندهی گروه های تولید محتوا در بستر فضای مجازی است.

حسین پور با اشاره به برگزاری رویداد رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال ادامه داد: افراد برتر این رویداد ضمن دریافت جوایز نفیس، مجوز حضور در مرحله کشوری رویداد تولیدمحتوای دیجیتال بسیج را دریافت می‌کنند، تأکید کرد: یکی از ضرورت‌های مهم تجاری‌سازی تولیدات و حمایت از تیم‌های تولید محتوا است که امیدواریم در این رویداد زمینه تجاری سازی محصولات در استان فراهم شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه