استاندار گیلان در دیدار با خانواده شهید پورنوروز:

شهدا و خانواده های آن عزیزان، ولی نعمتان این نظام مقدس هستند

استاندار گیلان با اشاره به نقش شهدا به ویژه شهدای مدافع امنیت در ایجاد آرامش در کشور طی روزهای اخیر گفت: شهدا و خانواده های آن عزیزان، ولی نعمتان این نظام مقدس هستند زیرا شهدا از جان، مال و خانواده خود گذشتند. 

شهدا و خانواده های آن عزیزان، ولی نعمتان این نظام مقدس هستند

به گزارش ۸دی،اسدالله عباسی صبح امروز (پنجشنبه) در دیدار با خانواده بسیجی مدافع امنیت، شهید حمید پورنوروز که آیت‌الله فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت نیز حضور داشت با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی، استحکام و ماندگاری خود را مدیون خون پاک شهدای دوران دفاع مقدس، مدافعان حرم و امنیت است، اظهار کرد: استان گیلان در دوران دفاع مقدس و در راه دفاع از حریم اهل بیت (ع) و ایجاد امنیت در کشور شهدای بسیاری را تقدیم انقلاب کرده که نشان دهنده وفاداری و ولایتمداری مردم این استان سرافراز است.

وی با اشاره به نقش شهدا به ویژه شهدای مدافع امنیت در ایجاد آرامش در کشور طی روزهای اخیر گفت: شهدا و خانواده های آن عزیزان، ولی نعمتان این نظام مقدس هستند زیرا شهدا از جان، مال و خانواده خود گذشتند.

نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه شهدای مدافع امنیت و مدافع حرم جزء ولی نعمتان جمهوری اسلامی بوده و مردم، قدردان شهدایی همچون شهید پورنوروز، علی‌نژاد و یوسفی هستند، تصریح کرد: مردم همواره پای‌کار انقلاب بوده و اجازه نفوذ دشمن به خاک جمهوری اسلامی را نمی‌دهند و هر کجا که لازم بوده چه در دوران دفاع مقدس چه در دفاع از حریم اهل بیت (ع) و چه به عنوان مدافع امنیت در مقابل دشمنان خارجی و فریب خوردگان داخلی ایستادگی کردند.

عباسی با تاکید بر لزوم توجه به حفظ اعتقادات و ارزش‌های اسلامی توسط مسئولان، مردم و جوانان این مرز و بوم بیان کرد: استکبار جهانی تصور دارد که می‌تواند اعتقادات مردم را به مخاطره بیاندازد ولی شهدای مدافع امنیت با نثار خون‌های پاک خود به حفظ ارزش‌ها، اعتقادات و ایجاد امنیت در کشور کمک کردند لذا به عده‌ای اغتشاشگر هشدار می‌دهم که انتقام قطعی است.

استاندار گیلان با بیان اینکه شهدای مدافع امنیت  مسیر خود که همانا سعادت اخروی بوده را به درستی پیدا کردند، گفت: این شهید بزرگوار علاوه بر جان‌فشانی در دفاع از اسلام، نظام، رهبری و حفظ امنیت کشور و استان، در دوران کرونا هم از هیچ کمکی به بیماران و کادر درمان دریغ نکرد.

وی خاطرنشان کرد: همانطور که مادر بزرگوار این شهید بیان کردند، ما نیز جان ناقابل ما را خالصانه فدای اسلام، نظام و رهبری می‌کنیم.

استاندار گیلان، صاحب اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی را حضرت مهدی (عج) دانست و افزود: انقلاب اسلامی به فرموده امامین انقلاب و سایر بزرگان، ماندنی است تا ان‌شاء‌الله پرچم آن به دست صاحب اصلی یعنی حضرت مهدی (عج) برسد.

بسیجی‌ مدافع امنیت، شهید حمید پورنوروز دوازدهم آبان‌ماه توسط عده‌ای از اغتشاشگران به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه