تکرار تراژدی آرتین برای دختر فرشته/ بی‌بی‌سی و اینترنشنال همچنان تشنه خون‌اند

پس از تراژدی آرتین سرایداران، حالا نوبت دختر فرشته احمدی که در نا آرامی‌های روزهای گذشته در مهاباد مادر خود را از دست داده، رسیده است. رسانه‌های ضد انقلاب اما با قلب واقعیت و روایت‌سازی دروغ نشان دادند که همچنان تشنه خون هستند.

تکرار تراژدی آرتین برای دختر فرشته/ بی‌بی‌سی و اینترنشنال همچنان تشنه خون‌اند

به گزارش ۸دی، مرحومه فرشته احمدی دختری خردسال به‌نام باوان دارد که تصاویر او در شبکه‌های اجتماعی دست‌به‌دست می‌شود؛ دختری که با اشک‌ها و مادرمادر گفتن‌هایش داغ آرتین را در دل‌ها زنده کرده است.

این‌بار هم اما رسانه‌های ضدانقلاب در جدیدترین دروغ‌ خود اعلام کرده فرشته احمدی کشته اغتشاشات توسط پلیس است.

اما ماجرا چیست؟

در مراسمی که چند روز پیش در مهاباد برگزار شده بود، عده‌ای شهر را به صحنه آشوب می‌کشند و به سمت مردم بی‌گناه شلیک می‌کنند. برخی منابع از کشته شدن ۲ تا ۴ نفر خبر می‌دهند؛ یکی از این افراد فرشته احمدی نام دارد.

هدف قرار گرفتن افراد با تیر جنگی در جریان اغتشاشات توسط عوامل ناشناس ضدانقلاب مسبوق به سابقه است و فوت فرشته احمدی یکی از قطعات پازل رسانه‌های ضدانقلاب همچون بی‌بی‌سی فارسی و اینترنشنال برای تکمیل پروژه کشته‌سازی است.

رئیس پلیس آذربایجان‌غربی گفته در جریان اغتشاشات اخیر مواردی از اصابت تیر به ماموران و مردم از بین جمعیت معترضان به وقوع پیوسته؛ گروه‌های ضدانقلاب و اشخاص مغرض از این فرصت به انحاء مختلف سوء استفاده و اقدام به قتل شهروندان می‌کنند. در حال شناسایی عوامل تیراندازی هستیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه