شهادت ۱۵نفر در پی حمله تروریستی مسلحانه به حرم شاهچراغ (ع) + فیلم و عکس

در پی حمله تروریستی به حرم شاهچراغ شیراز ۱۵ نفر شهید و ۱۹ نفر زخمی شدند، در این بین یک زن و دو کودک نیز به شهادت رسیدند.

شهادت ۱۵نفر در پی حمله تروریستی مسلحانه به حرم شاهچراغ (ع) + فیلم و عکس

به گزارش ۸دی، غروب روز چهارشنبه تعدادی تروریست مسلح حین ورود به حرم مطهر شاهچراغ به سمت زائران شلیک کردند.

 ساعتی پیش یک حمله تروریستی در حرم شاهچراغ (ع) صورت گرفته و افراد مسلحی به سمت زائرین تیراندازی کردند. شمار شهدای اقدام تروریستی حرم مطهر شاهچراغ (ع) در شیراز به ۱۵ نفر رسیده و ۱۹نفر زخمی شده اند.

طبق گفته شاهدان عینی به خبرنگار ایرنا، تروریست‌ها با خودروی پژو به سمت حرم شاهچراغ رفته و از ورودی خیابان ۹ دی وارد حرم شدند و در همان محل، خدام‌ و زائران حاضر در آن ورودی را به رگبار بسته‌اند. این حمله تروریستی در یکی از شلوغ‌ترین ساعات در حرم شاهچراغ روی داده است.

اورژانس از مردم شیراز خواست برای امدادرسانی سریعتر نیروهای امدادی به مجروحان حمله تروریستی از تجمع در نزدیکی حرم شاهچراغ علیه‌السلام خودداری کنند.

درهای حرم مطهر شاهچراغ (ع) هم اینک بسته است و تنها خودروهای امدادی در حال ورود و خروج از حرم و مجاز به تردد هستند.

سردار سرتیپ رهام بخش حبیبی، فرمانده انتظامی استان فارس دقایقی پیش در گفت و گویی اعلام کرد:‌ بعد از این اقدام تروریستی، نیروی واکنش سریع فراجا به سرعت وارد عمل شد و عامل اصلی اقدام تروریستی را مجروح و دستگیر کرد. هم اینک عامل تروریستی در حال مداوا و بازجویی است.

وی که در محل حرم مطهر شاهچراغ (ع) حضور داشت، تصریح کرد: بنا بر آنچه از تصاویر به دست آمده است عامل اصلی این حمله که یک نفر بوده است دستگیر شده است.

نفر دوم تروریست‌ها در گوشه‌ای از حرم مخفی شده بود

لحظه ورود فرد تروریست به حرم شاهچراغ

تصویری دلخراش از یک مادر و کودک شهید در جریان حادثه تروریستی امروز در حرم شاهچراغ(ع)

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه