تصمیم عجیب سازمان لیگ فدراسیون فوتبال؛

لغو دیدار تیم‌های شهرداری آستارا و شهر خودرو مشهد بدلیل وضعیت نامطلوب تیم مشهدی!

طی نشست تعیین تکلیف وضعیت حضور باشگاه شهرخودرو مشهد با حضور رئیس کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال، مقرر شد رقابت‌های این تیم در لیگ یک به علت وضعیت نامطلوب این باشگاه به مدت حداکثر دو هفته معلق شود!

لغو دیدار تیم‌های شهرداری آستارا و شهر خودرو مشهد بدلیل وضعیت نامطلوب تیم مشهدی!

به گزارش ۸دی، سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام کرد: نشست تعیین تکلیف وضعیت حضور باشگاه شهرخودرو مشهد در ادامه مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور با حضور منصور قنبرزاده نایب رئیس دوم و رئیس کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال، محمدرضا کشوری فرد سرپرست سازمان لیگ، حمیداوی مالک و حیدرپور مدیرعامل باشگاه، حیدری نماینده هیات فوتبال استان خراسان رضوی، سهیل مهدی مدیر مسابقات، محمدرضا کسرایی مدیر نقل و انتقالات برگزار شد.

در پایان این نشست مصوب شد که با توجه به حواشی رخ داده برای باشگاه شهرخودرو در جهت حضور در رقابت های لیگ دسته اول فوتبال، رقابت های این تیم در لیگ یک به مدت حداکثر دو هفته معلق شود و در این زمان مالک باشگاه فرصت خواهد داشت که برای رفع مشکلات و تعیین وضعیت این باشگاه اقدام کند.

مالک باشگاه خواستار خروج تیم از استان خراسان رضوی شدند که سازمان لیگ موافقت اولیه خود را با این مساله به شرطی رعایت مقررات جاری حاکم بر باشگاه های کشور اعلام کرد.

حال جای سئوال است چرا در هفته های گذشته که نتایج عجیب و گاها شکست های دو رقمی برای این تیم اتفاق می افتاد سازمان لیگ اقدامی انجام نمی داد و دقیقا چند روز پیش از بازی شهرداری آستارا این تصمیم عجیب را گرفته است؟ و با استناد به کدام ماده قانونی بدلیل وضعیت نامطلوب یک تیم دیدارهای سایر تیم ها را لغو می کند؟

طبق برنامه رسمی اعلامی سازمان لیگ، تیم های شهرداری آستارا و شهر خودرو مشهد روز سه شنبه ۳ آبان ۱۴۰۱ در ورزشگاه وحدت باید به مصاف یکدیگر می‌رفتند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه