۸۰۰ کیلوگرم سیم‌های برق سرقتی در گیلان کشف و ضبط شد

مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان با بیان اینکه سرقت تجهیزات شبکه های توزیع برق به یکی از مشکلات اساسی این صنعت مبدل شده است، گفت: یک محموله ۸۰۰ کیلوگرمی سیم‌های برق سرقتی در منطقه آقا سیدشریف کشف و ضبط شد.

۸۰۰ کیلوگرم سیم‌های برق سرقتی در گیلان کشف و ضبط شد

به گزارش ۸دی،محمدتقی مهدی زاده مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: با پیگیری ویژه حراست و امور محرمانه این شرکت و مدیریت توزیع برق شهرستان رشت و همکاری اداره آگاهی استان یک محموله ۸۰۰ کیلوگرمی سیم‌های برق سرقتی در منطقه آقا سیدشریف کشف و ضبط شد.

وی تاکید کرد: سرقت تجهیزات شبکه های توزیع برق به یکی از مشکلات اساسی این صنعت مبدل شده است؛ این واقعه و ناهنجاری اجتماعی نه تنها به این صنعت زیربنایی به طور مستقیم آسیب‌های جدی می‌رساند بلکه به مشترکین و تولیدات کشاورزی، صنعتی، تجاری و به طور کلی افراد جامعه نیز زیان‌های عمده ای وارد می‌کند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان تصریح کرد: هر گونه اقدام برای کاهش و مهار این جرم و بزه اجتماعی بیش از همه به نفع کل آحاد جامعه خواهد بود.

مهدی زاده در خصوص روش های مشارکت مردمی در حفظ و پاسداری از این سرمایه ملی به عنوان مالکان اصلی اموال عمومی گفت: گزارش به‌ موقع هم‌استانی های پس از اطلاع از خاموشی‌های مشکوک و طولانی مدت بویژه در ساعات غیرپیک و اولیه صبح به واحد اتفاقات برق محل و تماس با سامانه تلفنی ۱۲۱ و همچنین ثبت آنی و آنلاین گزارشات فوق در سامانه کاربردی «برق من» از مهمترین روش های مقابله و مشارکت در موضوع کاهش سرقت سیم های برق و متعاقباً افزایش میزان پایداری شبکه های توزیع در سطح استان است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه