مسئولان از اعزام زائر به حج عمره جلوگیری کنند/ مجرمان را به سزای عمل کثیفشان برسانید

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: از مسئولان می‌خواهیم تا زمانی که دولت عربستان بابت این اقدام ننگین عذرخواهی نکرده و مجرمان به سزای عمل پست و شیطانی خود نرسیدند از اعزام زائر به حج عمره جلوگیری کنند.

مسئولان از اعزام زائر به حج عمره جلوگیری کنند/ مجرمان را به سزای عمل کثیفشان برسانید

به گزارش هشت دی نیوز، صفر نعیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آستارا با محکوم کردن حادثه جده با بیان اینکه حادثه‌ای که در عربستان سعودی برای دو عمره‌گزار نوجوان ایرانی اتفاق افتاد نشان‌دهنده خوی و خصلت حیوانی عده‌ای افراد هوسران و شهوت‌ران بود، گفت: حادثه اتفاق افتاده در عربستان سعودی یک جریان سیاسی نبود.

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این اتفاق یک جریان سیاسی نبود که از سوی دولتمردان عربستان طراحی شده باشد بلکه نشان‌دهنده خوی حیوانی افرادی است که در لباس انسان‌ها دیده می‌شوند.

نعیمی خاطرنشان کرد: برای مجرمان این عمل شیطانی و حیوانی تقاضای اشد مجازات را داریم و از مسئولان کشور عربستان می‌خواهیم مجرمان را به سزای عمل کثیفشان برسانند.

نایب رئیس کمیته امنیت ملی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از مسئولان کشور در وزارت ارشاد اسلامی و سازمان حج و زیارت می‌خواهیم تا زمانی که دولت عربستان بابت این اقدام ننگین عذرخواهی نکرده و مجرمان به سزای عمل پست و شیطانی خود نرسیدند از اعزام زائر به حج عمره جلوگیری کنند تا دیگر شاهد بروز چنین حوادث ناگواری نباشیم.

وی متذکر شد: ملت شریف ایران اطمینان داشته باشند که این موضوع با پیگیری‌های مداوم مسئولان کشور در اسرع وقت رسیدگی و مجازات سنگینی برای مجرمان اعمال می‌شود.

مسئولان به پنهان شدن فقر گیلان در زیر سرسبزی آن واقف هستند

نعیمی در ادامه با اشاره به سفر قریب‌الوقوع رئیس جمهور به گیلان یادآور شد: برنامه‌های سفر رئیس جمهور برای تمام استان‌ها در کشور سبب خیر و برکت است و بسیاری از اقدام‌هایی که از سنوات گذشته انباشته شده بود به سرانجام می‌رسد.

وی با بیان اینکه مسئولان کشور همواره ملزم به انجام تعهدات خود بوده‌اند، اضافه کرد: امیدواریم در این سفر از برکات حضورشان در گیلان برای برطرف کمبودها و مشکلات استان بهره‌مند شویم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: فقر و نیازهای گیلان زیر سرسبزی آن پوشیده مانده و تمام مسئولان به‌ویژه رهبر معظم انقلاب به این موضوع واقف هستند.

وی متذکر شد: امیدواریم با حضور رئیس جمهور و هیئت دولت در گیلان و با نگاه تیزبینانه آنها به مسایل و مشکلات، شاهد رشد و شکوفایی استان در تمام زمینه‌ها باشیم.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه