ضرورت افزایش ارتقای سواد رسانه‌ و تبیین سبک زندگی اسلامی توسط دانشگاه‌های گیلان

آیت الله رسول فلاحتی یکی از دلایل آشوب‌های اخیر در کشور را فقدان علم به سبک زندگی اسلامی و مبانی سواد رسانه دانست و گفت: دانشگاه‌ها در بصیرت افزایی، تبیین سبک زندگی اسلامی و ارتقای سواد رسانه‌ای جامعه هدف بیشتر تلاش کنند.

ضرورت افزایش ارتقای سواد رسانه‌ و تبیین سبک زندگی اسلامی توسط دانشگاه‌های گیلان

به گزارش ۸دی، نماینده ولی فقیه در گیلان امروز در دیدار با رئیس دانشگاه پیام‌نور کشور در مصلی رشت با بیان اینکه دانشگاه پیام‌نور جای خود را در میان قشر دانشجو باز کرده است، اظهار کرد: دانشگاه پیام‌نور یکی از بهترین دانشگاه‌های کشور و در تراز جمهوری اسلامی است که مورد علاقه اقشار مختلف مردم است.

وی با تأکید بر لزوم اثرگذاری دانشگاه‌ها در مسائل مختلف افزود: دانشگاه اثرگذاری مهمی در بین نسل جدید داشته و باید در زمینه ترویج فرهنگ اسلامی نقش آفرینی کند. دانشگاه باید مروج سبک زندگی اسلامی در کشور باشد، متأسفانه اکثر جوانان از زندگی با سبک اسلامی آشنایی نداشته و همین امر سبب می‌شود تا در تصمیم گیری‌ها با مشکل مواجه شوند.

آیت الله رسول فلاحتی یکی از دلایل آشوب‌های اخیر در کشور را فقدان علم به سبک زندگی اسلامی و مبانی سواد رسانه دانست و بیان کرد: دانشگاه‌ها در بصیرت افزایی، تبیین سبک زندگی اسلامی و ارتقای سواد رسانه‌ای جامعه هدف بیشتر تلاش کنند.

رئیس دانشگاه پیام نور کشور نیز در این دیدار با اشاره به خدمات ارزنده این دانشگاه به نسل جدید بیان کرد: با تلاش‌های صورت گرفته دانشگاه پیام نور در ۴۰۰ شهرستان کشور پذیرش دانشجو دارد. واحدهای دانشگاهی دانشگاه پیام نور در کشورهای افغانستان، سوریه، لبنان و عراق دایر است. دانشگاه پیام نور جزو دانشگاه‌هایی است که اغلب قشر متوسط و پایین جامعه را دربرگرفته و از کیفیت آموزشی خوبی برخوردار است.

ابراهیم تقی زاده با تأکید بر عملکرد پدافندی تشکل‌های دانشجویی در دانشگاه پیام نور خاطرنشان کرد: عملکرد تشکل‌های دانشجویی دانشگاه پیام نور در اتفاقات اخیر بسیار مثبت بوده و به نوعی در کنار دیگر تشکل‌های دانشجویی مناطق مرزی نقش پدافند غیر عامل را ایفا کردند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه