مراسم عقد زوج دانشجوی گیلانی در حرم خواهر امام رضا(ع) رشت/ تصاویر

مراسم عقد زوج دانشجوی گیلانی به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س) در حرم خواهر امام رضا(ع) رشت با حضور خانواده این زوج برگزار شد.

مراسم عقد زوج دانشجوی گیلانی در حرم خواهر امام رضا(ع) رشت/ تصاویر

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی هشت دی نیوز، مراسم عقد زوج دانشجوی گیلانی به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س) در حرم خواهر امام رضا(ع) رشت با حضور خانواده این زوج برگزار شد.

مصطفی پوسف زاده داماد این مراسم در گفتگو با ۸ دی نیوز اظهار نمود: با توجه به متبرک بودن این مکان به نور اهل بیت علیها سلام و بر اینکه حضرات معصومین به زندگی ما عنایت نمایند و از برکات ایشان بهره مند شویم تصمیم گرفتیم تا در جوار مرقد پاک و مطهر فاطمه اخری خواهر امام رضا علیه سلام این مراسم معنوی را برگزار نماییم.

IMG_3340
یوسف زاده در ادامه افزود: همانطور که در روایات اهل بیت(ع) آمده است تنها پول و مادیات و تجملات منجر به خوشبختی زندگی نمی شود و آنچه معنا و مفهوم خوشبختی دارد ایمان و تقواست.

IMG_3361

داماد این مراسم گفت: این مراسم همزمان با سالروز میلاد بانوی دوعالم حضرت زهرا (س) می باشد که ان شاالله ایشان به زندگی ما عنایتی نموده و زندگی مشترکمان با تقوا عجین شود.

IMG_3365
وی در مورد مسایل اقتصادی که موجب ازدواج می شود عنوان نمود: قطعا مسایل اقتصادی در زندگی مشترک بی تاثیر نیست؛ اما آنچه که مهم است عزم و اراده مشترک برای پشت سر نهادن این مسایل است که با توکل و توسل قطعا سهل خواهد شد “انا مع العسر یسرا”.

IMG_3370

IMG_3380
یوسف زاده در پایان اظهار کرد: هرجا نیت و قصد الی الله باشد رحمت  الهی شامل حال افراد خواهد شد و ان شاالله که نیت ما این چنین باشد و فرزند حضرت زهرای اطهر یعنی امام زمان(عج) از ما راضی و خشنود باشند و ما بتوانیم سربازان خوبی برای ولایت باشیم.

IMG_3398

IMG_3546

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
آسمان
من مره قش... آقای [...] عکس تولد خودت بزار دور هم یک حالی بکنیم!!!!!! جیگر داری منتشرش کن
دانشجو در پاسخ به آسمان
یعنی چرت و پرت تر از این نظر بلد نبودی با ذوق. حالا بهت یاد میدم. بوشو بوخوس
ناشناس
احسنت به این زوج موفق گیلانی
دوست
آقا مصطفی مبارکه
سیاوش
هر چیز جایی داره به مصطفی تبریک میگم من که با این شیوه عروسی‌ها موافق نیستم
ناشناس
انشاالله خوشبخت باشن، ولی به نظر من برای [...] آقای محترم داماد تصمیم گرفت در حرم خواهر امام مراسم عقدش رو برگزار کنه.
در حاشیه