کشف ۶ تن چوب جنگلی در آستانه‌اشرفیه

فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه از کشف ۶ تن چوب جنگلی قاچاق در این شهرستان خبر داد.

کشف ۶ تن چوب جنگلی در آستانه‌اشرفیه

به گزارش ۸دی، فرمانده انتظامی شهرستان آستانه‌اشرفیه به تشدید اقدامات همه جانبه مجموعه انتظامی به منظور مقابله با قاچاقچیان چوب اشاره و اظهار کرد: جنگل به عنوان یکی از مواهب الهی در زندگی انسان و سلامت محیط زیست تاثیرات بسزایی دارد و به همین دلیل باید در حفظ آن کوشا بود.

وی در ادامه افزود: ماموران پاسگاه‌های انتظامی کیسم و دهسر به منظور مقابله با قاچاق، حین گشت‌زنی به ۲ دستگاه خودرو وانت نیسان که در حال تردد در سطح حوزه استحفاظی بودند، مشکوک شده و برای بررسی آنها را متوقف کردند.

سرهنگ “سید مهدی نجفی‌پور”  از کشف ۶ تن چوب جنگلی قاچاق از نوع توسکا و صنوبر در بازرسی از این خودروها خبر داد و بیان کرد: در این راستا متهمان ۴۳ و ۴۹ ساله پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

این مقام انتظامی با اعلام اینکه کارشناسان ارزش چوب‌های کشف شده را ۲۱۰ میلیون ریال برآورد کردند، گفت: چوب‌های کشف شده به اداره منابع طبیعی و آبخیزداری تحویل داده شد.

سرهنگ نجفی‌پور در پایان به عزم راسخ پلیس برای برخورد با پدیده قاچاق چوب اشاره کرد و از مردم خواست در صورت مشاهده فعالیت غیرقانونی قاچاقچیان، مراتب را سریعاً به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه