دستگیری عامل متواری ضرب و جرح در رشت

فرمانده انتظامی صومعه‌سرا گفت: مخفیگاه عامل متواری چاقوکشی و ضرب و جرح این شهرستان در کمتر از ۳ ساعت در رشت شناسایی و پس از هماهنگی قضائی فرد متهم دستگیر شد. 

دستگیری عامل متواری ضرب و جرح در رشت

به گزارش ۸دی، فرمانده انتظامی شهرستان صومعه‌سرا در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: تامین و ارتقاء امنیت مردم همواره یکی از دغدغه‌های اصلی مجموعه انتظامی است و پلیس با برهم زنندگان نظم و امنیت، قاطعانه و بدون اغماض برخورد می‌کند.

وی در ادامه افزود: در پی وقوع یک فقره نزاع و درگیری و چاقو کشی منجر به ضرب و جرح در صومعه‌سرا، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرهنگ “امیر وهاب‌زاده” با بیان اینکه با حضور پلیس در محل مورد نظر و بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد، عامل این درگیری به علت اختلافات شخصی فردی را با چاقو مجروح کرده و متواری شده است، گفت: فرد مجروح به علت شدت جراحات به بیمارستان منتقل شد.

این مقام انتظامی بیان کرد: با اقدامات فنی و اطلاعاتی در کمتر از ۳ ساعت مخفیگاه متهم این پرونده در شهرستان رشت شناسایی و پس از هماهنگی قضائی این فرد دستگیر شد.  متهم ۴۱ ساله پس از دستگیری به جرم خود مبنی بر چاقوکشی و مجروحیت شاکی اعتراف که با تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

وهاب‌زاده در پایان با تاکید بر اینکه اینگونه افراد که باعث تشویش اذهان عمومی و القاء حس ناامنی برای مردم می‌شوند، تحت پیگرد قانونی قرار می‌گیرند خاطرنشان کرد: حفظ نظم و امنیت مردم خط قرمز پلیس است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه