پیروزی پرگل پرسپولیس برابر هوادار

تیم پرسپولیس در دیدارهای هفته پنجم لیگ برتر با سه گل، هوادار تهران را از پیش رو برداشت و پیروز این میدان شد.

پیروزی پرگل پرسپولیس برابر هوادار

به گزارش ۸دی، تیم‌های پرسپولیس و هوادار از ساعت ۱۹ امروز در چارچوب دیدارهای هفته پنجم لیگ برتر در ورزشگاه شهید دستگردی به مصاف هم رفتند که این مسابقه با برتری ۳ بر یک به سود شاگردان یحیی گل محمدی تمام شد.

پرسپولیس پس از دو تساوی بدون گل با پیروزی مقابل آلومینیوم و صنعت نفت هشت امتیازی و صدرنشین شد.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، مرتضی پورعلی‌گنجی، دانیال اسماعیلی‌فر، علی نعمتی، میلاد سرلک، سروش رفیعی، سعید صادقی، مهدی ترابی، امید عالیشاه(۳۱- سینا اسدبیگی) و یورگن لوکادیا.

ترکیب هوادار: میلاد فراهانی، عزت الله پورقاز، فریبرز گرامی، مهدی عبدی، محسن سفید چقایی، سپهر روزی طلب، نیما انتظاری، معین عباسیان(۴۰- امیرحسین پورمحمد)، سیدمحمد میری، بابک مرادی(۴۰- ایمان غلامی) و محمدجواد محمدی.

دقایق حساس بازی پرسپولیس و هوادار؛

دقیقه ۴: ارسال معین عباسیان از روی ضربه کرنر موقعیت خطرناکی را خلق کرد که داور خطای مهاجم هوادار روی بیرانوند را اعلام کرد.

دقیقه ۸: فرصت خوب برای سعید صادقی که توپ با تعلل هافبک پرسپولیس به کرنر فرستاده شد.

دقیقه ۹: فرصت خطرناک برای پرسپولیس روی ارسال بلند عالیشاه در یک رفت و برگشت توسط اسماعیلی‌فر به بیرون زده شد.

دقیقه ۱۳: حرکت فکر شده پرسپولیس با پاسکاری‌ از سمت راست منجر به دومین گل فصل لوکادیا شد. پاس از پشت محوطه اسماعیلی‌فر به سعید صادقی برای خود دانیال کاشته شد و پاس مدافع راست پرسپولیس به دهانه دروازه با ضربه لوکادیا تبدیل به گل شد.

دقیقه ۲۰: فرصت عالی برای پرسپولیس از سمت راست با حرکت و پاس سعید صادقی همراه شد که با ضربه محکم لوکادیا از بالای دروازه به بیرون رفت تا فرصت بسیار مناسبی برای سرخپوشان از دست برود.

دقیقه ۲۶: سانتر سعید صادقی با ضربه سر گولسیانی همراه شد و میلاد فراهانی با جایگیری مناسب توپ را در آغوش گرفت.

دقیقه ۳۶: توپ با از ارسال از سمت چپ پس از برخورد به مدافع هوادار به صادقی رسید و این بازیکن با دریبل مدافع حریف و شوتی زیبا دروازه فراهانی را باز کرد؛ شوت سعید صادقی پس از برخورد به تیرک وارد دروازه شد.

دقیقه ۳+۴۵: سانتر بلند میری روی سر پورقاز نشست اما در چارچوب نبود.

دقیقه ۶۱: در شرایطی که هوادار جلو کشیده بود توپگیری بازیکنان پرسپولیس از سمت چپ و بازیسازی سریع منجر به حرکت پا به توپ سعید صادقی شد و این بازیکن با شوتی زیبا از پشت محوطه جریمه دبل کرد.

دقیقه ۸۱: توپ با ارسال پورمحمد به دست دانیال اسماعیلی فر برخورد کرد و داور پنالتی اعلام کرد.

دقیقه ۸۲: شجاعیان پشت ضربه پنالتی هوادار ایستاد و با شوت محکم پای چپ توپ پس از برخورد به تیرک افقی وارد دروازه پرسپولیس شد.

دقیقه ۸۷: فرصت خطرناک برای پرسپولیس که توپ مهدی ترابی در آغوش فراهانی قرار گرفت.

دقیقه۹۰: فرصت عالی برای محمد عمری در موقعیت تک به تک که خطای پورمحمد موجب از دست رفتن موقعیت پرسپولیس و ده نفره شدن هوادار شد.

دقیقه ۲+۹۰: میلاد فراهانی ضربه ایستگاهی سیامک نعمتی را در دو ضرب دفع کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه