رئیس سازمان بسیج کارگری کشور:

تحریم‌های دشمن شکست خورده است/ تاکید بر حفظ وضعیت موجود اشتغال

رئیس سازمان بسیج جامعه کارگری کشور در بازدید از شرکت سیمان خزر با تاکید بر حفظ وضعیت موجود اشتغال و تولید گفت: با وجود مقاومت و تلاش مردم، جبهه کارگری و مدیریت انقلابی و جهادی، دشمن در همه جنگ‌ها شکست خورده است. با تلاش‌های صورت گرفته در دولت مردمی سیزدهم، آینده درخشان و پررونقی در انتظار کشور است.

تحریم‌های دشمن شکست خورده است/ تاکید بر حفظ وضعیت موجود اشتغال

به گزارش ۸دی، رئیس سازمان بسیج جامعه کارگری کشور در حاشیه بازدید از شرکت سیمان خزر در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: اقدامات و موفقیت های سیمان خزر در عرصه تولید و اشتغال امیدبخش است و نشان دهنده مجاهدت های مجموعه پرسنل و تیم مدیریتی است.

وی با اشاره به نقش روحیه جهادی و انقلابی در تولید و اشتغال، افزود: تولید و اشتغال با روحیه جهادی و انقلابی تحریم شکن و امیدآفرین است.

حمید رضا الله بداشتی با اشاره به دشمنی ها کینه توزی های دشمنان علیه جامعه اسلامی و معنویت مردم، بیان کرد: دشمن روحیه جهادی و اعتقادی مردم و جامعه را هدف قرار داده است.

این مسئول با بیان اینکه تحریم های دشمن شکست خورده است، گفت: با وجود مقاومت و تلاش مردم، جبهه کارگری و مدیریت انقلابی و جهادی، دشمن در همه جنگ ها شکست خورده است. با تلاش های صورت گرفته در دولت مردمی سیزدهم، آینده درخشان و پررونقی در انتظار کشور است.

رئیس سازمان بسیج کارگری و کارخانجات کشور با بیان اینکه بسیج و سپاه پاره تن مردم است، عنوان کرد: تلاش بسیج و سپاه در عرصه های مختلف محرومیت زدایی، سیل، زلزله، برف و بحران ها وصف ناپذیر است.

الله بداشتی با تاکید بر حفظ وضعیت موجود اشتغال و تولید خاطرنشان کرد: نگاه مدیران و مسئولان باید حفظ وضعیت موجود و رفع موانع تولید باشد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه